Από 1 εώς 10 Νοεμβρίου υπάρχει δεκαήμερο εκπτώσεων στην ελληνική αγορά και όλες οι επιχειρήσεις έχουν σαν στόχο να φέρουν όσο περισσότερους πελάτες μπορούν αυτές τις ημέρες.
Η Νήμα είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες λευκών ειδών στην ελληνική αγορά με πολλά χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Η κύρια δραστηριότητα της Νήμα είναι χονδρική αλλά κάνει και λιανική πώληση. Ο στόχος της λοιπόν με την τελευταία διανομή που οργάνωσε ήταν να φέρει νέους πελάτες στο κατάστημα που ανοίγει στα Hondos Center στο κέντρο της Γλυφάδας.
Τα προϊόντα που παρουσιάζονταν ήταν σεντόνια, παπλώματα, μαξιλαροθήκες και κουβέρτες.
Η εταιρεία φρόντισε να φανεί ξεκάθαρα η ποιότητα και η ομορφιά των προϊόντων της μέσα από τις επαγγελματικές φωτογραφίες που τα συνόδευαν.
Ο βασικός στόχος ήταν οι καταναλωτές της Βούλας της Βουλιαγμένης και της Γλυφάδας να μάθουν για το νέο κατάστημα της Νήμα και να το επισκεφτούν για να πραγματοποιήσουν αγορές.
Αυτό έγινε πραγματικότητα μέσω της υπηρεσίας portaplus η οποία φρόντισε να διανεμηθεί το έντυπο σε κάθε ένα από τα 40.000 νοικοκυριά που ζουν στην περιοχή με μόλις 20.000 φυλλάδια μειώνοντας δραματικά το κόστος της διανομής.
Η υπηρεσία portaplus εκτός από πολύ οικονομική όμως είναι και πάρα πολύ αποτελεσματική.
Οι διανεμητές μοιράζουν τα φυλλάδια πόρτα-πόρτα και προσφέρουν το φυλλάδιο στους ενοίκους αυτοπροσώπως.
Έτσι το φυλλάδιο έφτανε τελικά μόνο σε αυτούς που πραγματικά ήθελαν τα προϊόντα της εταιρείας χωρίς να γίνεται άλλο ένα σκουπίδι.
Επίσης το έντυπο διανεμήθηκε σε εργαζόμενους καταστημάτων της περιοχής αλλά και σε καταναλωτές που κυκλοφορούσαν στο εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας για να κάνουν τα ψώνια τους.
Η διαφημιστική αυτή ενέργεια είχε πολύ καλό αποτέλεσμα για το δεκαήμερο των εκπτώσεων επιστρέφοντας έναν αξιοπρεπή αριθμό πελατών στο κατάστημα της Νήμα.
Το συμπέρασμα είναι πως η διανομή εντύπου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να διαφημίσει κανείς τις προσφορές του στα δεκαήμερα εκπτώσεων.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως όλες αυτές τις λεπτομέρειες οι οποίες μπορούν να κάνουν μία διανομή πιο επιτυχημένη.
Πρέπει δηλαδή το έντυπο να είναι προκλητικό και να προκαλεί ενδιαφέρον παρουσιάζοντας καλά προϊόντα σε πολύ δελεάζουσες τιμές, αλλά πρέπει και η διανομή του εντύπου αυτού να γίνει με σωστό τρόπο από επαγγελματίες όπως η ομάδα της portaplus στην συγκεκριμένη περίπτωση.