Το κατάστημα Γρηγόρης στην Αμφιθέας είχε την ανάγκη να αυξήσει τις καθημερινές του παραγγελίες. Καθώς η γύρω περιοχή απαρτίζεται από πολλές επιχειρήσεις και το 50% περίπου του τζίρου του προέρχεται από εργαζομένους, θέλησε να δημιουργήσει ένα ελκυστικό φυλλάδιο και να το διανείμει προκειμένου να τον γνωρίσουν νέοι εργαζόμενοι και επιχειρήσεις αλλά και να υπενθυμίσει την ύπαρξη του καταστήματος στην περιοχή.
Σύμφωνα με τον πελάτη, σε 7 περίπου μήνες όπου ξεκινούν οι πιο ζεστές μέρες θα πραγματοποιήσουν κι άλλη διανομή φυλλαδίων καθώς θέλουν να υπενθυμίσουν στους καταναλωτές την ύπαρξή του Γρηγόρη στην Αμφιθέας. Ακόμα, ο πελάτης σχολίασε «πιστεύω ότι τα λεφτά που έδωσα για τη διανομή θα γίνουν τζίρος στις πρώτες 2 εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της διανομής».
Επειδή οι επιχειρήσεις αλλάζουν συχνά και οι καταναλωτές πολλές φορές ξεχνούν, μία επιχείρηση θα πρέπει να πραγματοποιεί διανομές φυλλαδίων κάθε 5-6 μήνες και σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες της περιοχής. Στόχος αυτών των ενεργειών είναι να μπει το κατάστημα στο μυαλό των καταναλωτών και να είναι η πρώτη τους επιλογή μόλις σκεφτούν ότι θα ήθελαν έναν καφέ και ένα όμορφο πρωινό!