Η διανομή στο φανάρι είναι μία ενέργεια η οποία έχει ως στόχο τους οδηγούς τον αυτοκινήτων μιας συγκεκριμένης περιοχής. Μόλις λάβει το έντυπό σου ένας οδηγός και δεδομένου ότι τον ενδιαφέρει άμεσα το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρεις, τότε σε 5 έως 10 ημέρες από την ημερομηνία της διανομής θα έρθει στο κατάστημά σου για να πραγματοποιήσει κάποια αγορά.
Η συγκεκριμένη ενέργεια χωρίζεται σε 2 κατηγορίες. Αρχικά, η διανομή πραγματοποιείται στα τοπικά φανάρια της περιοχής όπου ο καταναλωτής βγαίνει με το αυτοκίνητό του το πρωί, το μεσημέρι ή και το απόγευμα προκειμένου να πάει στον χώρο εργασίας του ή να γυρίσεις στο σπίτι του. Τη συγκεκριμένη ενέργεια την αξιοποιούν κυρίως επιχειρήσης με τοπική εμβέλεια ή επιχειρήσεις που θέλουν να στοχεύσουν αυστηρά σε μία περιοχή, όπως για παράδειγμα η Γλυφάδα. Στη συνέχεια, η διανομή στο φανάρι μπορεί να πραγματοποιηθεί σε κύριους οδικούς άξονες τις περιοχής, όπου οι οδηγοί των αυτοκινήτων διαμένουν σε διάφορες περιοχές της Αττικής και είναι απλοί περαστικοί. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στην επιχείρηση να προσελκύσει το καταναλωτικό της κοινό ανεξαρτήτου της περιοχής στην οποία διαμένουν. Ωστόσο, βασικός στόχος και των δύο ενεργειών, διανομή σε τοπικά φανάρια και σε κύριους οδικούς άξονες, είναι η διανομή του φυλλαδίου σου στον καταναλωτή που ενδιαφέρεται για το προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρεις και εν τέλει η προσέλκυσή του στο κατάστημα για αγορά.
Η διανομή φυλλαδίων στα φανάρια ενδείκνυται για επιχειρήσεις που προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με το αυτοκίνητο και την ψυχαγωγία και διασκέδαση.
Ποιο κοινό όμως λαμβάνει το έντυπό σου στο φανάρι;
Δεν σου κρύβουμε πώς η διανομή στον οδηγό του αυτοκινήτου στο φανάρι παρουσιάζει κάποιες ιδιαιτερότητες. Συνέχισε να διαβάζεις και θα μάθεις όλα τα μυστικά σχετικά με το κοινό που μπορείς να προσελκύσεις αξιοποιώντας τη συγκεκριμένη ενέργεια.
Η αλήθεια είναι πώς δεν παίρνουν όλοι οι οδηγοί το έντυπο. Ειδικά τις πρωινές ώρες μεταξύ 08:30 και 11:00, οι οδηγοί φαίνεται να έχουν στο νου τους το πώς θα φτάσουν γρήγορα στην εργασία τους. Πιο συγκεκριμένα, τις ημέρες όπου έχει αρκετό κρύο ή αρκετοί ζέστοι, οι οδηγοί έχουν κλειστό το παράθυρό τους και ανάβουν την θέρμανση του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να μην είναι διαθέσιμοι να λάβουν το έντυπο που μοιράζεται τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Ακόμα, ο χώρος του αυτοκινήτου αποτελεί το comfort zone πολλών οδηγών αλλά και ένας χώρος σκέψης. Έτσι, πολλοί είναι εκείνοι που όντας σταματημένοι σε φανάρια σκέφτονται διάφορα θέματα που τους απασχολούν και πρέπει να επιλύσουν τόσο σε επίπεδο εργασίας όσο και σε οικογενειακό.
Το κοινό το οποίο κατά κύριο λόγο λαμβάνει τα έντυπα που μοιράζονται στα φανάρια είναι οι οδηγοί ταξί και φορτηγών. Η συγκεκριμένη κατηγορία οδηγών έχει συνηθίσει να λαμβάνει έντυπα και καθώς είναι σχεδόν όλη μέρα στο δρόμο είναι πιο δεκτικοί στην επικοινωνία.
Ας εμβαθύνουμε όμως λίγο παραπάνω στο κοινό που λαμβάνει ή όχι το έντυπό σου στο φανάρι με βάση το ηλικιακό γκρουπ στο οποίο ανήκουν.
Πιο συγκεκριμένα, οι άντρες που ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ των 20 – 35 ετών δεν ενδιαφέρονται να λάβουν έντυπα και η ματιά τους είναι σχετικά αδιάφορη και ίσως πιο σκεπτική. Αντιθέτως, οι γυναίκες ηλικίας 20-35 είναι πιο επικοινωνιακές και συνεπώς πιο δεκτικές στο να παραλάβουν το έντυπο που μοιράζουμε.
Στις ηλικές των 36-55 ετών, οι περισσότεροι καταναλωτές, άντρες και γυναίκες, δεν θέλουν να πάρουν το έντυπο. Θα έλεγε κανείς ότι δεν φαίνονται αρκετά επικοινωνιακοί καθώς μάλλον σκέφτονται τα θέματα που τους απασχολούν και τα οποία πρέπει να αντιμετωπίσουν μέσα στη μέρα. Ελάχιστοι καταναλωτές από το συγκεκριμένο ηλικιακό γκρουπ είναι εκείνοι οι οποίοι θα ενδιαφερθούν και θα πάρουν το έντυπο που μοιράζεται στο φανάρι.
Ωστόσο, οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας, 55-75 ετών, είναι πιο δεκτικοί και παραλμβάνουν το έντυπα που διανείμεται. Ίσως το συγκεκριμένο κοινό είναι πιο χαλαρό με λιγότερα φλέγοντα θέματα να τους αποασχολούν και συνεπώς είναι πιο ανοικτοί στην επικοινωνία καθώς οδηγούν και περιμένουν στο φανάρι. Ως επί το πλείστον αυτό είναι το καταναλωτικό κοινό το οποίο θα πάρει το φυλλάδιό σου.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις όλα τα παραπάνω καθώς έτσι είσαι σε θέση να λάβεις την απόφαση σχετικά με το αν η συγκεκριμένη ενέργεια θα ωφελήσει την επιχείρησή σου στοχεύοντας στο καταναλωτικό σου κοινό και φέρνοντας τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Το κοινό στο οποίο πραγματοποιείται η κάθε ενέργεια διανομής θα πρέπει να εμπίπτει στο κοινό που θέλει να στοχεύσει η κάθε επιχείρηση. Εξάλλου, ποιος ο λόγος να πραγματοποιείς κάποια ενέργεια άμεσης πώλησης αν απευθύνεσαι σε λάθος κοινό;
Τέλος, μέσα από την τεχνολογία που διαθέτει η portaplus και κατεβάζοντας την εφαρμογή μας, μπορείς να δεις σε πραγματικό χρόνο τη διανομή των φυλλαδίων σου στα φανάρια της περιοχής που θα επιλέξεις. Κατ’ αυτόν τον τρόπο είσαι και εσύ σίγουρος ότι η διανομή σου πραγματοποιείται και ότι δεν πετάγονται τα φυλλάδιά σου σε κάδους απορριμμάτων.