Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Έντυπη Διαφήμιση Εστιατορίων

Ένας βασικός οδηγός για αποτελεσματικό διαφημιστικό έντυπο

Η διανομή διαφημιστικού εντύπου, είναι από τις πιο δημοφιλείς και άμεσες ενέργειες που μπορεί να κάνει ένα εστιατόριο, ώστε να παρακινήσει τους καταναλωτές να παραγγείλουν ή να το επισκεφτούν για πρώτη φορά  και να επιστρέψουν σε αυτό. Παρ’ όλο που πολλές επιχειρήσεις το έχουν δοκιμάσει, λίγες έχουν δει σοβαρά αποτελέσματα από αυτό.

Οι λόγοι της αποτυχίας είναι συνήθως οι δύο παρακάτω:

  1. Λανθασμένο μάρκετινγκ
  2. Κακός σχεδιασμός

Όσον αφορά το μάρκετινγκ, ο επιχειρηματίας οφείλει να έχει ξεκαθαρίσει τουλάχιστον τα παρακάτω:

  • Κοινό στόχο, δηλαδή σε ποιους καταναλωτές απευθύνεται με βάση δημογραφικά (ηλικία, περιοχή, εισόδημα κλπ) και ψυχογραφικά στοιχεία (συμπεριφορές).
  • Τη διαφοροποίησή του από τον άμεσο ή και έμμεσο ανταγωνισμό του, το USP.
  • Τους στόχους της διαφημιστικής ενέργειας.
Στο παράδειγμά μας, θα χρησιμοποιήσουμε το Ιταλικό εστιατόριο Palermo.

Στόχοι:

  1. Αύξηση επισκέψεων ή κρατήσεων.
  2. Μέτρηση αποτελεσματικότητας της ενέργειας, δηλαδή πόσα κουπόνια χρησιμοποιήθηκαν και επέστρεψαν στο κατάστημα.

Μέσο:  Έντυπο έκπτωσης ή προσφοράς.

Κάλυψη κοινού:

  1. Με εντυποδιανομή στις περιοχές ενδιαφέροντος.
  2. Με χορήγηση στους πελάτες του εστιατορίου, στο τέλος του γεύματος (για επανάληψη της επίσκεψης).

Εναλλακτικά, αν πρόκειται για έντυπο delivery, ισχύουν τα παρακάτω:

Στόχοι:

  1. Αύξηση παραγγελιών και
  2. Μέτρηση αποτελεσματικότητας της ενέργειας.

Κάλυψη:

  1. Με εντυποδιανομή και
  2. Χορήγηση στους πελάτες με την παράδοση της παραγγελίας (για επανάληψη της παραγγελίας).
Συμβουλές σχεδιασμού για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Στα μάτια του καταναλωτή, η συνολική εικόνα του εντύπου οφείλει  να αντικατοπτρίζει την εικόνα του εστιατορίου.Θέλουμε το έντυπο να δείχνει  λίγο-πολύ την εικόνα που θα συναντήσει ο επισκέπτης (φαγητό και ατμόσφαιρα).

Να είναι εμφανές το σημείο διαφοροποίησης του εστιατορίου (USP – Unique Selling Proposition).

Αυτό απαντάει στην ερώτηση του καταναλωτή: Γιατί να σας προτιμήσω;Είναι πολύ σημαντικό στοιχείο του εντύπου.

Η έκπτωση ή προσφορά πρέπει να είναι ξεκάθαρη, τόσο λεκτικά όσο και οπτικά. Θέλουμε ο καταναλωτής να καταλάβει αμέσως το κέρδος που θα έχει. Αποφεύγουμε τα «ψιλά γράμματα» και τις κρυφές προϋποθέσεις.

Το έντυπο πρέπει να περιέχει υψηλής ποιότητας εικόνες των φαγητών, που να χαρακτηρίζουν το εστιατόριο. Ιδανικά, οι φωτογραφίες των φαγητών να είναι υλικό του εστιατορίου. Αν αυτό δε γίνεται, τότε επιλέξτε υψηλής ανάλυσης εικόνες και σιγουρευτείτε πως έχετε δικαιώματα εμπορικής χρήσης γι’ αυτές.

Τα κείμενα, ειδικά ο τίτλος κι ο υπότιτλος, να είναι έξυπνα. Επίσης, μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στη σύνταξη και τη γραμματική.

Αναπάντεχος σχεδιασμός – Extraordinary design.

Ζούμε την εποχή των social media, οι υποψήφιοι πελάτες σας έχουν εγκληματιστεί με το αναπάντεχο, το χιουμοριστικό, ακόμη και το σαρκαστικό. Μη φοβάστε να δημιουργήσετε ένα έντυπο που ξεχωρίζει! Θα κερδίσει τον καταναλωτή και θα σας δώσει προβάδισμα έναντι του επικοινωνιακά πιο συντηρητικού ανταγωνισμού.

Δείτε πώς να οργανώσετε τη διανομή σας!