Ένας βασικός οδηγός για αποτελεσματικό διαφημιστικό έντυπο
Η διανομή διαφημιστικού εντύπου, είναι από τις πιο δημοφιλείς και άμεσες ενέργειες που μπορεί να κάνει ένα εστιατόριο, ώστε να παρακινήσει τους καταναλωτές να παραγγείλουν ή να το επισκεφτούν για πρώτη φορά και να επιστρέψουν σε αυτό. Παρ’ όλο που πολλές επιχειρήσεις το έχουν δοκιμάσει, λίγες έχουν δει σοβαρά αποτελέσματα από αυτό.
Οι λόγοι της αποτυχίας είναι συνήθως οι δύο παρακάτω:
- Λανθασμένο μάρκετινγκ
- Κακός σχεδιασμός
Όσον αφορά το μάρκετινγκ, ο επιχειρηματίας οφείλει να έχει ξεκαθαρίσει τουλάχιστον τα παρακάτω:
- Κοινό στόχο, δηλαδή σε ποιους καταναλωτές απευθύνεται με βάση δημογραφικά (ηλικία, περιοχή, εισόδημα κλπ) και ψυχογραφικά στοιχεία (συμπεριφορές).
- Τη διαφοροποίησή του από τον άμεσο ή και έμμεσο ανταγωνισμό του, το USP.
- Τους στόχους της διαφημιστικής ενέργειας.