Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ που στοχεύει στον καταναλωτή και εν τέλει στην αύξηση των πωλήσεων βασίζεται στην κατανόηση των αναγκών του πελάτη, ώστε μετέπειτα να επηρεαστούν οι αγοραστικές του αποφάσεις. Σ’ αυτή τη διαδικασία, το βασικότερο είναι να ακούει κανείς τους ανθρώπους – καταναλωτές, να τους κατανοεί και να ανακαλύπτει πριν ακόμα κι από τους ίδιους τις ανάγκες τους. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, μία επιχείρηση είναι σε θέση να προσφέρει λύσεις που θα βοηθήσουν και θα υποστηρίξουν τους εν δυνάμει πελάτες της, κάνοντας έτσι τη ζωή τους πιο εύκολη αλλά και πιο ποιοτική. Ακόμα, είναι σημαντικό να κατανοεί κανείς τους παράγοντες (κοινωνικοί, οικονομικοί κλπ) οι οποίοι επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.
Έχοντας πάντα κατά νου ότι οι ανάγκες, οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις των πελατών και εν δυνάμει πελάτων σας έχουν προτεραιότητα, είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένα φυλλάδιο με ισχυρό μήνυμα το οποίο θα διανεμηθεί στους κατάλληλους ανθρώπους διαμορφώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις προτιμήσεις τους και αυξάνοντας τις πωλήσεις. Δημιουργώντας από νωρίς την ανάγκη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και προσφέροντας λύσεις καταφέρνετε να μπείτε στο μυαλό τους και να επηρεάσετε τις ανάγκες τους.
Αυτό ακριβώς έκανε και το Φροντιστήριο Πουκαμίσας στο Μαρκόπουλο. Το συγκεκριμένο φροντιστήριο αποφάσισε να διανείμει το φυλλάδιό του με ένα ισχυρό μήνυμα τον Ιούλιο με στόχο να εισέλθει στο μυαλό των εν δυνάμει πελατών του από νωρίς και να επηρεάσει την τελική τους αγορά. Τα φυλλάδια διανεμήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του Μαρκόπουλου αλλά και στα πέριξ, γνωστοποιώντας στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές τα μοναδικά στοιχεία της επιχείρησης που καθιστούν το Φροντιστήριο γενικής εκπαίδευσης Πουκαμισάς ανταγωνιστικό στην αγορά.
Συνεπώς, κατάφεραν να μπουν στο μυαλό των δυνητικών τους πελατών, οι οποίοι θα πραγματοποιούσαν τις εγγραφές των παιδιών τους στο φροντιστήριο τέλη Αυγούστου έως μέσα Σεπτέμβρη. Σύμφωνα με τον πελάτη, πολλοί γονείς επισκέφτηκαν το Φροντιστήριο Πουκαμισάς έχοντας λάβει τον Ιούλιο το φυλλάδιο προκείμενου να λύσουν τις τελευταίες απορίες πριν πραγματοποιήσουν κάποια εγγραφή. «Είχαν το χρόνο να μελετήσουν το φυλλάδιο, να κάνουν έρευνα για το φροντιστήριο και να καταλήξουν στην καλύτερη επιλογή για την κάλυψη των αναγκών τους».
Η ανάγκη των γονέων να γράψουν το παιδί τους σε φροντιστήριο γενικής εκπαίδευσης είναι συνεχής και εντείνεται όταν το παιδί τους βρίσκεται στη 2α και στην 3η Λυκείου. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να ενημερώνει τους εν δυνάμει πελάτες της από πριν, γνωστοποιώντας τους το μοναδικά εκείνα στοιχεία που την καθιστούν ανταγωνιστική ούτως ώστε να είναι η πρώτη τους επιλογή όταν έρθει η στιγμή να εκπληρώσουν την ανάγκη τους και να πραγματοποιήσουν την αγορά τους.