Η διανομή φυλλαδίων δεν είναι μια ενέργεια που θα φέρει σίγουρα πελάτες σε μια επιχείρηση. Πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν πως πραγματοποιώντας μια φόρα διανομή φυλλαδίων θα αποκτήσουν αρκετούς νέους πελάτες. Η απόδοση όμως της διανομής εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες και συνήθως υπάρχει 20% πιθανότητα επιτυχίας και 80% πιθανότητα η διανομή να μη φέρει τα προσδοκώμενα από τον επιχειρηματία αποτελέσματα.
Πριν αποφασίσει κανείς να πραγματοποιήσει διανομή φυλλαδίων χρειάζεται να έχει παρακολουθήσει τον καταναλωτή και τις ανάγκες του. Είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να γνωρίζει το μοναδικό της πλεονέκτημα, τον πελάτη, τις ανάγκες του, τη συμπεριφορά του αλλά και να πραγματοποιεί συνεχώς βελτιστοποιήσεις στις υποδομές και εσωτερικές διαδικασίας με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων και την κάλυψη των εκάστοτε αναγκών των δυνητικών πελατών της. Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους δυνητικούς σας πελάτες τόσο πιο εύκολο θα είναι να απεικονίσετε στο φυλλάδιό σας τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας καθώς και μια προσφορά η οποία θα δελεάσει τους καταναλωτές και θα θελήσουν να έρθουν σε εσάς.
Το σωστό μήνυμα και το περιεχόμενο του φυλλαδίου σας είναι τα βασικά στοιχεία που θα κάνουν τους δυνητικούς σας πελάτες να επιλέξουν εσάς έναντι κάποιας άλλης επιχείρησης. Το μήνυμά σας είναι αυτό που θα προσελκύσει πελάτες στην επιχείρησή σας. Η διανομή αποτελεί το μέσο που θα μεταφέρει το μήνυμά σας σ’ ολόκληρη την περιοχή.
Παρακάτω θα βρείτε μερικά παραδείγματα πελατών της υπηρεσίας portaplus, η διανομή των οποίων δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.