Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Φυλλάδια με χαμηλή απόδοση!

Η διανομή φυλλαδίων δεν είναι μια ενέργεια που θα φέρει σίγουρα πελάτες σε μια επιχείρηση. Πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν πως πραγματοποιώντας μια φόρα διανομή φυλλαδίων θα αποκτήσουν αρκετούς νέους πελάτες. Η απόδοση όμως της διανομής εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες και συνήθως υπάρχει 20% πιθανότητα επιτυχίας και 80% πιθανότητα η διανομή να μη φέρει τα προσδοκώμενα από τον επιχειρηματία αποτελέσματα.

Πριν αποφασίσει κανείς να πραγματοποιήσει διανομή φυλλαδίων χρειάζεται να έχει παρακολουθήσει τον καταναλωτή και τις ανάγκες του. Είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να γνωρίζει το μοναδικό της πλεονέκτημα, τον πελάτη, τις ανάγκες του, τη συμπεριφορά του αλλά και να πραγματοποιεί συνεχώς βελτιστοποιήσεις στις υποδομές και εσωτερικές διαδικασίας με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων και την κάλυψη των εκάστοτε αναγκών των δυνητικών πελατών της. Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους δυνητικούς σας πελάτες τόσο πιο εύκολο θα είναι να απεικονίσετε στο φυλλάδιό σας τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας καθώς και μια προσφορά η οποία θα δελεάσει τους καταναλωτές και θα θελήσουν να έρθουν σε εσάς.

Το σωστό μήνυμα και το περιεχόμενο του φυλλαδίου σας είναι τα βασικά στοιχεία που θα κάνουν τους δυνητικούς σας πελάτες να επιλέξουν εσάς έναντι κάποιας άλλης επιχείρησης. Το μήνυμά σας είναι αυτό που θα προσελκύσει πελάτες στην επιχείρησή σας. Η διανομή αποτελεί το μέσο που θα μεταφέρει το μήνυμά σας σ’ ολόκληρη την περιοχή.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά παραδείγματα πελατών της υπηρεσίας portaplus, η διανομή των οποίων δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

KingTan Solarium

Η επιχείρηση KingTan Solarium βρίσκεται στο Ελληνικό και διαθέτει σύγχρονα μηχανήματα solarium. Η ενέργεια της διανομής πραγματοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή του Ελληνικού, τις πρωινές ώρες, δίνοντας το φυλλάδιο κυρίως στον γυναικείο καταναλωτικό πληθυσμό. Το φυλλάδιο του KingTan Solarium περιείχε μια πολύ δελεαστική προσφορά ωστόσο, με τη συγκεκριμένη ενέργεια κατάφερε να αποκτήσει 3 νέους πελάτες. Η παρουσία του φυλλαδίου στην περιοχή ήταν πολύ έντονη αλλά ίσως ο καταναλωτής της συγκεκριμένης περιοχής να μην έχει ως προτεραιότητα τη δεδομένη στιγμή το μαύρισμά του ή ίσως να καταφεύγει σε άλλους τρόπους μαυρίσματος.

Σουβλάκια ο Γιώργος

Η συγκεκριμένη επιχείρηση δημιούργησε ένα πολύ όμορφο φυλλάδιο προκειμένου να γνωστοποιήσει στην περιοχή την παρουσία της αλλά και να ενημερώσει τους καταναλωτές για τα προϊόντα που προσφέρει. Η διανομή πραγματοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή της Ν. Σμύρνης και η απόδοσή της ήταν σχετικά χαμηλή. Διανεμήθηκαν 20.000 φυλλάδια σε περίπου 40.000 νοικοκυριά και το κατάστημα κατάφερε να αποκτήσει 10 με 15 νέους πελάτες, σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παραχώρησε ο ιδιοκτήτης.

Στην αρχή κάθε διανομής θα χρειαστεί να κάνετε δοκιμές. Δοκιμάστε να μοιράσετε για παράδειγμα 10.000 φυλλάδια και έπειτα αξιολογήστε την απόδοσή τους. Αν η ενέργεια αυτή δεν είχε απόδοση, τότε προσπαθήστε να αφουγκραστείτε τον παλμό της αγοράς και των δυνητικών σας πελατών. Έπειτα, προβείτε στις απαραίτητες βελτιστοποιήσεις και δοκιμάστε ξανά. Τα παραπάνω βασίζονται στη θεωρία του Ελάχιστου Βιώσιμου Προϊόντος, σύμφωνα με την οποία μια επιχείρηση πρέπει να δοκιμάζει συνεχώς καινούργια πράγματα και να βελτιώνει τις υπάρχουσες εσωτερικές διαδικασίες καθώς και τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρει. Αν από την άλλη μεριά, η διανομή σας είχε μια πολύ καλή απόδοση και σας έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, συνεχίστε έτσι. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε, πως για να αποκτήσετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, δεν αρκεί να πραγματοποιήσετε μια φορά διανομή φυλλαδίων αλλά θα χρειαστεί να επαναληφθεί η συγκεκριμένη ενέργεια αρκετές φορές. Οι εν δυνάμει πελάτες σας θα πρέπει να ενημερώνονται συχνά τόσο για την επιχείρησή σας αλλά και για τις εκάστοτε προσφορές ή νέα προϊόντα/ υπηρεσίες. Εξάλλου όπως έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες «επανάληψις μήτηρ πάσις μαθήσεως».

Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ το e-Book σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης μιας διανομής φυλλαδίων!

Είμαστε σε επαφή!
Κάλεσε δωρεάν!
Επικοινώνησε μαζί μας!