Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Φυλλάδιο με τσάντες, είδη ταξιδιού & χαρτοφύλακες! Δείτε πώς φέρνει πελάτες!!

Το Bazaropolis είναι μία αλυσίδα καταστημάτων, που προσφέρει τσάντες, είδη ταξιδιού και χαρτοφύλακες. Η συγκεκριμένη επιχείρηση επενδύει σημαντικά στο κομμάτι της online διαφήμισης αλλά παράλληλα, αξιοποιεί τη διανομή φυλλαδίων για να προσελκύσει πελάτες στα καταστήματά της.

Με αφορμή τα εγκαίνια του καινούργιου καταστήματος στο Αιγάλεω το Bazaropolis αποφάσισε να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό και αναλυτικό φυλλάδιο προκειμένου να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες. Το φυλλάδιο, όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω εικόνα, απεικόνιζε προϊόντα, νέες αφίξεις, προτάσεις αλλά και προσφορές του καταστήματος. Γνωρίζοντας πολύ καλά τις ανάγκες του καταναλωτικού του κοινού, το Bazaropolis τοποθέτησε στο φυλλάδιο προσφορές σε προϊόντα που έχουν ζήτηση όπως, οι τσάντες, τα είδη ταξιδιού και οι χαρτοφύλακες. Σ’ αυτό το πλαίσιο είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι, ως καταναλωτές σπανίως βλέπουμε τέτοιου είδους φυλλάδια. Συνήθως, ο τόπος κατακλύζετε από φυλλάδια για φαγητό ή καφέ. Συνεπώς, ένα τέτοιο φυλλάδιο όχι μόνο εντυπωσιάζει τον καταναλωτή αλλά ταυτόχρονα του δίνει άμεση λύση στην εκπλήρωση της ανάγκης του.

Η απόδοση της συγκεκριμένης διανομής ήταν εντυπωσιακή. Ο τζίρος του καινούργιου καταστήματος αυξήθηκε περίπου 60% τη βδομάδα της ολοκλήρωσης της διανομής. Την επόμενη μέρα μετά την ολοκλήρωση της διανομής, η απόδοσή της ήταν φανερη καθώς πελάτες ξεκίνησαν να μπαίνουν στο κατάστημα. Αρκετοί καταναλωτές πήγαιναν στο κατάστημα με το φυλλάδιο στο χέρι και ζητούσαν κάτι πολύ συγκεκριμένο που είχαν δει. Ακόμα, πολλοί πελάτες επισκεπτόντουσαν το μαγαζί και ζητούσαν κάποια προσφορά ή προϊόν που είχαν δει στο φυλλάδιο που διανεμήθηκε.

Σύμφωνα με τον πελάτη «η διανομή άξιζε τον κόπο».

Ποια ήταν όμως τα βασικά σημεία επιτυχίας της συγκεκριμένης διανομής;

Τα βασικότερα στοιχεία που οδήγησαν στην επιτυχία της διανομής και στη γνωστοποίηση του καινούργιου καταστήματος Bazaropolis ήταν τα ακόλουθα:

  1. Το μέγεθος του φυλλαδίου (Α4). Ο καταναλωτής μπορούσε να διακρίνει καθαρά το κάθε προϊόν αλλά και τις προσφορές.
  2. Οι προσφορές έδωσαν αξία στον καταναλωτή και του παρείχαν άμεση λύση στην ανάγκη του.
  3. Ήταν μία διαφορετική ενέργεια. Συνήθως, οι καταναλωτές παραλαμβάνουν φυλλάδια σχετικά με φαγητό και καφέ.
  4. Το σημαντικότερο είναι να γνωρίζει κανείς τις ανάγκες των πελατών του και να επικοινωνεί το αντίστοιχο προϊόν και προσφορές τη σωστή στιγμή που το έχουν ανάγκη.

Κατέβασε δωρεάν το e-Book και δες τι πουλάει στον οικιακό εξοπλισμό & στα είδη σπιτιού!