Η διανομή φυλλαδίων είναι μια ενέργεια direct marketing, η οποία έχει ως στόχο την προσέλκυση πελατών στο κατάστημά σας και κατά συνέπεια, την πώληση.
Για να προσελκύσετε καινούργιους πελάτες στο κατάστημά σας, το φυλλάδιό της επιχείρησής σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τα παρακάτω στοιχεία:
- Τα οφέλη που θα κερδίσει o δυνητικός πελάτης σας από την πρόταση του φυλλάδιού σας.
- Να καλύπτει τις ανάγκες των δυνητικών σας πελατών, δείχνοντας τους πώς η επιχείρησή σας μπορεί να τις καλύψει.
- Τα μοναδικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας, τα οποία σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό (Unique Selling Points).
- Ελκυστικές και ολοκληρωμένες προτάσεις, οι οποίες θα συμπεριλαμβάνουν πλήρη περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προβάλλεται αλλά και της τιμής τους.
- Να είναι ξεχωριστό. Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του φυλλαδίου σας, θα πρέπει να σκεφτείτε ποιες φωτογραφίες θα χρησιμοποιήσετε καθώς επίσης και το μέγεθος του φυλλαδίου.
- Το μέγεθος είναι σημαντικό…βλέπουμε ότι το Α4 έχει καλύτερη απόδοση από το Α5…το μέγεθος μετράει.
- Ζητήστε από τους δυνητικούς σας πελάτες να προβούν σε κάποια ενέργεια.
Σε κάθε περιοχή πραγματοποιούνται πολλές και διαφορετικές διανομές. Συνεπώς, η ανάγκη για ένα δημιουργικό και μοναδικό σχεδιασμό του φυλλαδίου σας είναι υψίστης σημασίας. Ακόμα, πριν από την πραγματοποίηση μιας διανομής φυλλαδίων, θα πρέπει να αναρωτηθείτε αν είναι αυτή η κατάλληλη στιγμή. Είναι καλό να πραγματοποιείται διανομές τις περιόδους όπου πιστεύετε ότι η πρότασή σας θα φανεί χρήσιμη και ελκυστική στους δυνητικούς σας πελάτες.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, και σχεδιάζοντας το φυλλάδιό σας αναλόγως, η απόδοση της διανομής του θα αυξηθεί και όλο και περισσότεροι δυνητικοί πελάτες θα επισκέπτονται το κατάστημά σας!