Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr
giati oi katanalwtes kanoun papapona

Γιατί οι καταναλωτές κάνουν παράπονα για τη διανομή φυλλαδίων;

Η διανομή φυλλαδίου είναι μία ενέργεια direct marketing που έχει ως στόχο να φέρει πελάτες στην επιχείρηση. Πιο συγκεκριμένα, έχει ως στόχο να βρει εκείνον τον καταναλωτή που τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ενδιαφέρεται να πάρει παπούτσια, ρούχα, καφέ, φαγητό κλπ. Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές θέλουν να πάρουν στα χέρια τους το έντυπο καθώς ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που τους παρουσιάζεις στο φυλλάδιο.

Για μία περιοχή, όπως η Γλυφάδα για παράδειγμα, με 30.000 νοικοκυρια θα χρειαστείς 15.000 έντυπα προκειμένου να έχεις πλήρη κάλυψη. Οι καταναλωτές ωστόσο που ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου είναι μεταξύ 50 και 70 και αυτοί είναι που θα σε προσελκύσουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν την αγορά τους.

Το παραπάνω κάνει εμφανές ότι οι υπόλοιποι καταναλωτές της περιοχής δεν ενδιαφέρονται για αυτό που τους προσφέρεις στο φυλλάδιό σου για ποικίλλους λόγους και πιο συγκεκριμένα, δεν ενδιαφέρονται για το έντυπο που έχουν βρει είτε στο πατάκι έξω από το διαμέρισμά τους είτε στο γραμματοκιβώτιό τους. Το δικό σου έντυπο σε συνδυασμό με άλλα έντυπα άλλων εταιρειών που βρίσκουν καθημερινά τους ενοχλεί. Ειδικότερα, όταν ο καταναλωτής δει πολλά φυλλάδια πεταμένα ενοχλείτε ακόμη περισσότερο καθώς βλέπει το σπίτι του να βρωμίζετε. Ακόμα, πολλές εταιρείες διανομής φυλλαδίων αφήνουν στο γραμματοκιβώτιο ισόποσο αριθμό φυλλαδίων με τα κουδούνια της εταιρείας γεγονός που σημαίνει ότι το γραμματοκιβώτιο γεμίζει από έντυπα και ο καταναλωτής δυσκολέυεται αλλά και δυσανασχετεί μέχρι να καταφέρει να πάρει από το γραμματοκιβώτιο την αλληλογραφία του. Από σχόλια καταναλωτών που έχουμε λάβει, είναι κατανοητό ότι πολλοί από αυτούς δηλώνουν ότι δεν θέλουν να λαμβάνουν το έντυπο ή δυσανασχετούν καθώς έχουν υπάρξει φορές όπου ηλικιωμένοι άνθρωποι μπορεί να πατήσουν σε πεταμένα φυλλάδια και να γλιστρήσουν.

Συνεπώς, μερικοί καταναλωτές έχουν σχηματίσει, σε σημαντικό βαθμό, αρνητικές εικόνες και απόψεις σχετικά με το έντυπο και η διάθεση αυτή εντείνεται όταν δεν υπάρχει καμία πρόθεση για αγορά ή κανένα ενδιαφέρον προς το προϊόν που αντικατοπτρίζεται στο φυλλάδιο. Η 20ετής εμπειρία μας στην ελληνική αγορά μας έχει δείξει ότι υπάρχουν καταναλωτές οι οποίοι θα επικοινωνήσουν απευθείας με εμάς και θα μας πουν ότι βρήκαν πεταμένα στην είσοδο της πολυκατοικίας πολλά έντυπα και ότι η εικόνα που αντικρίζουν δεν είναι καθόλου ωραία. Παρόλο που γνωρίζουμε ότι οι διανεμητές μας αφήνουν μόνο 2 φυλλάδια στην είσοδο της πολυκατοικίες στην περίπτωση που δεν τους επιτραπεί η είσοδος, ζητούμε συγνώμη από τον καταναλωτή και αναφέρουμε αλλά και καταγράφουμε στο σύστημά μας πώς η συγκεκριμένη πολυκατοικία δεν επιθυμεί να λαμβάνει έντυπα.

Υπάρχουν φορές όπου οι καταναλωτές βρίσκουν το διανομέα μας μέσα στην πολυκατοικία και εκνευρίζονται. Είναι σημαντικό σ’ αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι η διανεμητές μας χτυπάνε τα κουδούνια της πολυκατοικίας και αναφέρουν το όνομα της εταιρείας για την οποία πραγματοποιούν τη διανομή, για παράδειγμα κατάλογος γευστικόν, και ζητούν με ευγενικό τρόπο να τους επιτραπεί η είσοδος στην πολυκατοικία. Μόνο με αυτό τον τρόπο εισέρχονται σε μία πολυκατοικία και πραγματοποιούν τη διανομή των φυλλαδίων σε αυτή. Ωστόσο, μερικοί καταναλωτές σας παίρνουν τηλέφωνο λέγοντάς μας ότι βρήκαν το διανομέα μέσα στην πολυκατοικία, ότι του έδωσαν το έντυπο και του μίλησαν με αυθάδεια και άλλα τέτοια σχόλια, τα οποία, όμως, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές είναι εκνευρισμένοι με το διανομέα, το φυλλάδιο, τα φυλλάδια γενικά και γενικεύουν μία εικόνα που έχουν στο μυαλό τους προς τα έξω και με θυμό. Σ’ αυτή την περίπτωση, ζητούμε πάλι συγνώμη καθώς δεν έχουμε καμία πρόθεση να εκνευρίζουμε το καταναλωτικό κοινό και αναφέρουμε αλλά και καταγράφουμε στο σύστημά μας πώς η συγκεκριμένη πολυκατοικία δεν επιθυμεί να λαμβάνει έντυπα.

Υπαρχουν, ακόμα, σε καθε περιοχη ομάδες με έναν κύριο και τέσσερις νεαρούς, που κανουν και εκείνοι διανομη φυλλαδίων και ειναι «ανταγωνιστες» μας, και οι οποιοι πολλες φορες θέλουν να δημιουργήσουν κακή εικόνα για εμάς προς τους πελάτες μας. Αυτό που κάνουν είναι να πέρνουν τηλέφωνο τον πελάτη για τον οποίο πραγματοποιούμε την εκάστοτε διανομή και να ισχυρίζονται ότι είδαν πεταμένα 30-40 έντυπα στην είσοδο των πολυκατοικιών της περιοχής. Είναι σημαντικό σ’ αυτήν την περίπτωση να ζητάς τα πλήρη στοιχείου του ανθρώπου που σε κάλεσε ούτως ώστε η portaplus να μπορέσει να επαληθεύσει το γεγονός. Η εμπειρία μας έως σήμερα μας έχει δείξει ότι το 80% των ανθρώπων αυτών δε δίνει το τηλέφωνό του και όταν πάμε στις συγκεκριμένες πολυκατοικίες που έχουν αναφέρει βρίσκουμε είτε 1 με 2 έντυπα είτε κανένα έντυπο στην είσοδο.

Τέλος, υπάρχει και η περίπτωση όπου όντως ο διανομέας μας δεν έχει επιτελέσει ορθώς το έργο που του έχει ανατεθεί. Στην portaplus έχου διαδικασίες ελέγχου οι οποίες μας δίνουν σε μεγάλο βαθμό τη δυνατότητα να παρακολουθούμε συχνά τη διαδικασία της διανομής. Οι διανομείς μας είναι μόνιμοι υπάλληλοι και δεν έχουν σκοπό να προβούν σε κάποια ενέργεια η οποία θα βλάψει τη διανομή του εκάστοτε εντύπου. Ωστόσο, μερικές φορές ενδέχεται η ενέργεια και το έργο του διανεμητή να μην επιτελείται ορθώς. Σ’ αυτό το πλαίσιο έχουμε ακούσει παράπονα σαν εταιρεία σχετικά με κάποιο διανεμητή και τον τρόπο με τον οποία μοιράζει τα φυλλάδια. Προκειμένου όμως να διασταυρώσουμε κάθε παράπονο ή παρατήρηση και να εξετάσουμε αν αληθεύει χρειαζόμαστε τα πλήρη στοιχεία του ανθρώπου που παραπονέθηκε και με άμεσους μηχανισμούς μπορούμε να ελέγξουμε και να καταγράψουμε την αλήθεια.

Μάθε πώς θα φέρεις πελάτες διανέμοντας το φυλλάδιό σου σε αυτούς που το θέλουν!