Έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερες από 5000 διανομές σε καταστήματα καφέ από το 1999 έως και σήμερα αρκετές φορές – πάνω από2500 –η διανομή είχε χαμηλή και μηδενική ακόμη απόδοση.
Έχουν υπάρξει φορές που ελάχιστοι καταναλωτές έχουν πάρει τηλέφωνο ή έχουν επισκεφτεί το κατάστημα.
Η διανομή φυλλαδίων είναι μια ενέργεια direct marketing, η οποία έχει ως στόχο την την πώληση.
Θα σε παρη τηλεφωνο αυτος που είναι ετοιμος να αγοράσει.
Αυτός που θέλει να δοκιμάσει μια νέα γεύση, ένα νέο χαρμανι,ένα νέο προιον που δεν μπορει να το βρει στον υπαρχον προμηθευτη του.
Ολη σημερα από καπου παιρνουν καφε.
Το ερωτημα είναι γιατι να παρη από εσενα?