Οι καταναλωτές στο κέντρο της Αθήνας φαίνεται να προτιμούν τις επιχειρήσεις με καφέ!
Πώς το διαπιστώσαμε αυτό;
Τα Mikel στη Βικτώρια αποτελούν μία γνωστή αλυσίδα καφέ στην ελληνική αγορά. Το συγκεκριμένο κατάστημα βρίσκεται δίπλα στο σταθμό του τρένου Βικτώρια, μία περιοχή με πολλούς φοιτητές αλλά και εργαζόμενους. Σύμφωνα με στοιχεία του πελάτη, ο Φεβρουάριος είναι χαμηλά σε σχέση με τους υπόλοιπους μήνες όσον αφορά τις πωλήσεις. Καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των πελατών τους είναι φοιτητές, έχει παρατηρηθεί ότι τον Φεβρουάριο και λόγω της εξεταστικής, οι πωλήσεις του Mikel στη Βικτώρια φαίνεται να είναι χαμηλότερες απ’ ότι τους υπόλοιπους μήνες. Για αυτό το λόγο, η επιχείρηση ήθελε για το συγκεκριμένο μήνα να αυξήσει τις παραγγελίες της και κυρίως της παραγγελίες προς διανομή (delivery).
Για να επιτύχει τον παραπάνω στόχο, τα Mikel στη Βικτώρια επέλεξαν την υπηρεσία portaplus για τη διανομή του φυλλαδίου τους. Τα φυλλάδια μοιράστηκαν με μεγάλη επιτυχία στην ευρύτερη περιοχή, η οποία αποτελείτε από πολλά γραφεία επιχειρήσεων, δημόσιες υπηρεσίες αλλά κατακλύζεται και από φοιτητές.
Η ενέργεια της διανομής φυλλαδίων του Mikel
Η περιοχή στην οποία πραγματοποιήθηκε η διανομή των φυλλαδίων του Mikel απαρτίζεται από 17.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Γνωρίζοντας ποιες πολυκατοικίες και επιχειρήσεις έχουν υψηλή διεισδυτικότητα, χρειάστηκαν μόλις 7.000 φυλλάδια και για να ενημερωθεί όλη η περιοχή για το συγκεκριμένο κατάστημα. Οι διανομείς μας διείσδυσαν σε πολυκατοικίες και επιχειρήσεις και έδιναν το φυλλάδιο του Mikel στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.
Τις πρώτες 2 ημέρες μετά την ενέργεια της διανομής, 20 νέοι πελάτες ανά ημέρα πραγματοποίησαν την παραγγελία τους από τα Mikel. Τις επόμενες 5 ημέρες μετά τη διανομή ο αριθμός αυτός μειώθηκε. Συνολικά καταμετρήθηκαν 60 νέοι πελάτες και το κατάστημα κατάφερε να αυξήσει κατά 10% τον καθημερινό τζίρο του. Ακόμα, οι καινούργιοι πλάτες έκαναν επαναλαμβανόμενες αγορές από τα Mikel.
Επίσης, ο πελάτης αξιοποίησε την εφαρμογή portaplus για να βλέπει σε πραγματικό χρόνο τόσο τη διανομή του όσο και την απόδοσή της. Σύμφωνα μάλιστα με τα σχόλια του πελάτη, «η εφαρμογή που δημιουργήσατε είναι πολύ χρήσιμη».
Από τα παραπάνω είναι εμφανές ότι οι καταναλωτές του κέντρου της Αθήνας θέλουν καφέ και συνεπώς υπάρχει περιθώριο για την προσέλκυση νέων πελατών και για άλλες επιχειρήσεις καφέ και delivery!