Ο κατάλογος στις επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού φέρνει πελάτες!
Έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερες από 17.000 διανομές από το 1999 έως σήμερα, έχουμε δεί ότι στις επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού τα μονόφυλλα ή δίφυλλα φυλλάδια έχουν πολύ χαμηλή απόδοση. Αντίθετα, οι κατάλογοι φαίνεται να έχουν πολύ μεγαλύτερη απόδοση καθώς τους προτιμούν οι καταναλωτές. Μέσω του καταλόγου οι καταναλωτές μπορούν να δουν την ποικιλία των προϊόντων της επιχείρησης, προσφορές, νέες αφίξεις και άλλα προϊόντα σε υψηλή ζήτηση τη συγκεκριμένη περίοδο.
Είναι πολύ σημαντικό στο εξώφυλλο του καταλόγου σου να έχεις ένα ισχυρό μήνυμα προς τον ενδιαφερόμενο καταναλωτή αναδεικνύοντας δύο με τρια βασικά προϊόντα. Στο εσωτερικό του καταλόγου μπορείς να δείξεις διάφορα προϊόντα ανά κατηγορία, προσφορές καθώς και νέες αφίξεις.
Ακόμα, το χρώμα του φυλλαδίου είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στην απόδοσή του. Έτσι, είναι καλό να χρησιμοποιήσεις έντονα και χαρούμενα χρώματα όπως για παράδειγμα έκανε το BeHome στον κατάλογό του χρησιμοποιώντας ένα πορτοκαλί χρώμα.
Με βάση τα παραπάνω, το BeHome δημιούργησε έναν όμορφο και ελκυστικό κατάλογο και επέλεξε την υπηρεσία portaplus για τη διανομή του. Πάτησε εδώ και δες τον κατάλογο που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες της συγκεκριμένης διανομής.
Έχοντας 4 καταστήματα σε διαφορετικές περιοχές ήθελε να καλύψει συνολικά 250.000 νοικοκυριά. Για την κάλυψη των περιοχών πλησίον των καταστημάτων χρειάστηκαν 90.000 κατάλογοι.
Η διανομή πραγματοποιήθηκε μέσω 3 διαφορετικών ενεργειών. Αρχικά, οι κατάλογοι διανεμήθηκαν στα νοικοκυριά των περιοχών πλησίον των καταστημάτων BeHome. Οι διανομείς μας επισκέπτονται τα νοικοκυριά με υψηλή παραλειψημότητα, χτυπούν τα κουδούνια, ενημερώνουν τους καταναλωτές και εισέρχονται στις πολυκατοικίες αφήνοντας τον κατάλογο στις εισόδους των νοικοκυριών. Ακόμα, τοποθετήθηκαν οι κατάλογοι στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων σε εμπορικούς δρόμους και οι έμποροι διανομείς μας έδιναν τους καταλόγους στους ενδιαφερόμενους περαστικούς. Τέλος,
στοχεύοντας στους καταναλωτές οι οποίοι πήγαιναν στην εργασία τους διανεμήθηκαν κατάλογοι και στα μέσα μαζικής μεταφοράς σε σημεία πλησίον των καταστημάτων.
Στις πρώτες 6-8 ημέρες μετά το πέρας της διανομής του καταλόγου BeHome περισσότεροι από 200 καταναλωτές τηλεφώνησαν στα καταστήματα και ρωτούσαν σχετικά με τα προϊόντα και τις τιμές, ενώ αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι επισκέφτηκαν τα καταστήματα κρατώντας τον κατάλογο και αγόρασαν κάποια από τα προϊόντα που είχαν δει σ΄αυτόν.