Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Περιοχές και φυλλάδια χωρίς σημαντικά αποτέλεσμα διανομής

Η διανομή φυλλαδίων είναι μία ενέργεια άμεσου marketing που έχει ως στόχο την πώληση, δηλαδή να φέρει νέους πελάτες στο κατάστημα.

Κάθε επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει είτε πελάτες που ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το φαγητό και τον καφέ τους, πελάτες που θέλουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο είτε ανθρώπους οι οποίοι είναι νέοι στην περιοχή και εξετάσουν τις επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά τους προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Για να επιτευχθεί η πώληση μέσω της διανομής φυλλαδίων, σημαντικό ρόλο κατέχει το φυλλάδιο και ο σχεδιασμός τους.

Πώς πρέπει να είναι σχεδιασμένο το φυλλάδιό σου;

Το φυλλάδιό σου χρειάζεται να αποτυπώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που αφορούν άμεσα τον καταναλωτή και θα του κεντρίσουν το ενδιαφέρον.

Σ’ αυτό το πλαίσιο το έντυπό σου θα πρέπει να έχει μεγάλο μέγεθος για να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα έντυπα. Δεδομένου ότι οι καταναλωτές λαμβάνουν πολλά έντυπα και συνήθως τα τοποθετούν όλα σε ένα συρτάρι για να ανατρέξουν σ’ αυτά τη στιγμή που θα τα χρειαστούν, το μέγεθος του φυλλαδίου θα διαδραματίσει μεγάλο ρόλο στο να ξεχωρίσει και να επιλέξει πρώτα το δικό σου φυλλάδιο.

Ακόμα, το εξώφυλλο του φυλλαδίου είναι σημαντικό να αξιοποιείτε προκειμένου να παροτρύνει τον καταναλωτή να κάνει άμεσα την παραγγελία του. Πώς θα γίνει αυτό; Τοποθετώντας στο εξώφυλλο τις νέες αφίξεις, προτάσεις για νέα προϊόντα αλλά και τυχόν προσφορές.

Το καταναλωτικό σου κοινό και τι είναι καλό να κάνεις

Είναι χρήσιμο να έχεις πάντα κατά νου τις ανάγκες του καταναλωτικού σου κοινού. Για αυτό χρειάζεται να πραγματοποιήσεις μία εύρενα αγοράς και να δημιουργήσεις το προφίλ του καταναλωτή σου. Πιο συγκεκριμένα, να ερευνήσεις τι ανάγκες έχουν οι καταναλωτές τους, τι μοναδικό έχεις να τους προσφέρεις που θα τους καλύψει αυτές τις ανάγκες αλλά και σε τι διαφέρεις από τον ανταγωνισμό.

Τη σημερινή εποχή, υπάρχει υπερπροσφορά σε πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να έχεις κάτι διαφορετικό, κάτι καινοτόμο, κάτι δηλαδή που θα σε ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις και θα κάνει τον καταναλωτή να επιλέξει εσένα.

Ακόμα, το γεγονός ότι επέλεξες να δημιουργήσεις την επιχείρησή σου σε μία συγκεκριμένη περιοχή δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι καταναλωτές της περιοχής αυτής έχουν ανάγκη το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που τους προσφέρεις. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να έχουν ήδη καλύψει την ανάγκη τους αυτή και να μη χρειάζονται άμεσα τη λύση που τους προσφέρεις. Τέλος, πολλές φορές μπορεί οι καταναλωτές να καταφεύγουν σε κάποιο ανταγωνιστή σου καθώς έχει ισχυρό όνομα στην αγορά ή βρίσκεται χρόνια στην περιοχή.

Παραδείγματα επιχειρήσεων

Στην portaplus το διάστημα του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2018, πραγματοποιήσαμε περισσότερες από 200 διαφορετικές διανομές φυλλαδίων για διαφορετικές επιχειρήσεις. Κάποιες ωστόσο από αυτές δεν είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, η νέα σχετικά επιχείρηση φαγητού, Delicious Grill στη Βούλα, δημιούργησε ένα μεγάλο έντυπο, στο οποίο όμως δεν γινόταν αναφορά σε κάτι καινούργιο ή διαφορετικό που είχε να προσφέρει. Επίσης, όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω εικόνα, το έντυπο δεν εμπεριείχε φωτογραφίες και προσφορές.

Η διανομή των 10.000 εντύπων πραγματοποιήθηκε μέσω της υπηρεσίας portaplus και καλύφθηκε ολόκληρη η περιοχή. Οι διανεμητές μας μοίρασαν τα φυλλάδια του Delicious Grill σε όλα τα νοικοκυριά της περιοχής με υψηλή παραλειψημότητα και αγοραστική δύναμη. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης διανομής ήταν χαμηλά.

Ένα ακόμα παράδειγμα αποτελέι και το καφέ Double Shot στην Καλιθέα, το οποίο σχεδίασε ένα ωραίο και δημιουργικό φυλλάδιο. Ωστόσο, το φυλλάδιο δεν είχε κάποια ιστορία να πει στους εν δυνάμη πελάτες, δεν είχε κάποια προσφορά προς αυτούς και συνεπώς δεν τους προέτρεπε να δοκιμάσουν το συγκεκριμένο καφέ και να παραγγείλουν άμεσα από αυτό.

Εν κατακλείδι…

Είναι πολύ σημαντικό να παρουσιάσεις στους καταναλωτές σου κάτι διαφορετικό και κάτι που το χρειάζονται προκειμένου να τους τραβήξεις το ενδιαφέρον. Και αυτό μπορείς να το κάνεις μέσω προσφορών και αφίξεων νέων προϊόντων που δεν είναι γνωστά στην αγορά!

Κατέβασε ΔΩΡΕΑΝ το e-Book και μάθε όλα τα μυστικά της τέχνης του να φέρνεις πελάτες!