Η διανομή φυλλαδίων είναι μία ενέργεια άμεσου marketing που έχει ως στόχο την πώληση, δηλαδή να φέρει νέους πελάτες στο κατάστημα.
Κάθε επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει είτε πελάτες που ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το φαγητό και τον καφέ τους, πελάτες που θέλουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο είτε ανθρώπους οι οποίοι είναι νέοι στην περιοχή και εξετάσουν τις επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά τους προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Για να επιτευχθεί η πώληση μέσω της διανομής φυλλαδίων, σημαντικό ρόλο κατέχει το φυλλάδιο και ο σχεδιασμός τους.
Πώς πρέπει να είναι σχεδιασμένο το φυλλάδιό σου;
Το φυλλάδιό σου χρειάζεται να αποτυπώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που αφορούν άμεσα τον καταναλωτή και θα του κεντρίσουν το ενδιαφέρον.
Σ’ αυτό το πλαίσιο το έντυπό σου θα πρέπει να έχει μεγάλο μέγεθος για να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα έντυπα. Δεδομένου ότι οι καταναλωτές λαμβάνουν πολλά έντυπα και συνήθως τα τοποθετούν όλα σε ένα συρτάρι για να ανατρέξουν σ’ αυτά τη στιγμή που θα τα χρειαστούν, το μέγεθος του φυλλαδίου θα διαδραματίσει μεγάλο ρόλο στο να ξεχωρίσει και να επιλέξει πρώτα το δικό σου φυλλάδιο.
Ακόμα, το εξώφυλλο του φυλλαδίου είναι σημαντικό να αξιοποιείτε προκειμένου να παροτρύνει τον καταναλωτή να κάνει άμεσα την παραγγελία του. Πώς θα γίνει αυτό; Τοποθετώντας στο εξώφυλλο τις νέες αφίξεις, προτάσεις για νέα προϊόντα αλλά και τυχόν προσφορές.
Το καταναλωτικό σου κοινό και τι είναι καλό να κάνεις
Είναι χρήσιμο να έχεις πάντα κατά νου τις ανάγκες του καταναλωτικού σου κοινού. Για αυτό χρειάζεται να πραγματοποιήσεις μία εύρενα αγοράς και να δημιουργήσεις το προφίλ του καταναλωτή σου. Πιο συγκεκριμένα, να ερευνήσεις τι ανάγκες έχουν οι καταναλωτές τους, τι μοναδικό έχεις να τους προσφέρεις που θα τους καλύψει αυτές τις ανάγκες αλλά και σε τι διαφέρεις από τον ανταγωνισμό.
Τη σημερινή εποχή, υπάρχει υπερπροσφορά σε πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να έχεις κάτι διαφορετικό, κάτι καινοτόμο, κάτι δηλαδή που θα σε ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις και θα κάνει τον καταναλωτή να επιλέξει εσένα.
Ακόμα, το γεγονός ότι επέλεξες να δημιουργήσεις την επιχείρησή σου σε μία συγκεκριμένη περιοχή δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι καταναλωτές της περιοχής αυτής έχουν ανάγκη το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που τους προσφέρεις. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να έχουν ήδη καλύψει την ανάγκη τους αυτή και να μη χρειάζονται άμεσα τη λύση που τους προσφέρεις. Τέλος, πολλές φορές μπορεί οι καταναλωτές να καταφεύγουν σε κάποιο ανταγωνιστή σου καθώς έχει ισχυρό όνομα στην αγορά ή βρίσκεται χρόνια στην περιοχή.