Η Παλαμαϊκή είναι μία από τις παλαιότερες και κορυφαία επιχείρηση στην ελληνική αγορά στο χώρο των λευκών ειδών, με 50 χρόνια προϋπηρεσία. Ενεργεί κυριώς μέσω της χονδρικής, εξυπηρετώντας όλη την Ελλάδα και παράλληλα διαθέτει 3 καταστήματα στον Πειραιά, στον Κορυδαλλό και στην Καλλιθέα.
Στόχος της Παλαμαϊκής ήταν να προσελκύσει νέους πελάτες στα καταστήματά της και ειδικότερα στόχευσε στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Για αυτό το λόγο δημιούργησε ένα φυλλάδιο σε διάσταση Α5, το οποίο μπορείς να δεις παρακάτω. Παρόλο που το φυλλάδιο ήταν μικρό, παρουσίαζε πολύ δυνατές προσφορές, οι οποίες φάνηκε να είναι πολύ ελκυστικές για το καταναλωτικό τους κοινό.
Απόδοση της διανομής
Η απόδοση της διανομής ήταν εξαιρετική. 100 νέοι πελάτες επισκέφτηκαν τα καταστήματα και ζητούσαν κάποια από τα προϊόντα που είχαν δει σε προσφορά στο φυλλάδιο. Εντυπωσιακό ήταν μάλιστα το γεγονός ότι πολύ καταναλωτές ζητούσαν στο κατάστημα κάποιο από τα προϊόντα που αναδεικνύονταν στο πίσω μέρος του φυλλαδίου, και πιο συγκεκριμένα υπήρξε μεγάλη ζήτηση για την προσφορά στα ποιοτικά ριχτάρια.
Συνήθως, οι καταναλωτές δεν κοιτούν στο πίσω μέρος του φυλλαδίου. Ωστόσο, το φυλλάδιο της Παλαμαϊκής ήταν σωστά σχεδιασμένο που παρακινούσε τους καταναλωτές να εξερευνήσουν όλες τις προσφορές που παρουσιάζοντουσαν σ’ αυτό.
Από τα παραπάνω γίνεται εμφανές ότι οι προσφορές προσελκύουν πελάτες. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε σ’ αυτό το σημείο πώς παρόλο που η συγκεκριμένη επιχείρηση στόχευσε κυρίως στο γυναικείο κοινό, αρκετοί ήταν οι άντρες που είδαν το φυλλάδιο και τις προσφορές και αγόρασαν κάποια από τα προϊόντα προκειμένου να έχουν ένα όμορφο και περιποιημένο σπίτι.
Σχόλια πελάτη
Τέλος, ο πελάτης ανέφερε ότι η εφαρμογή της υπηρεσίας portaplus του φάνηκε πολύ χρήσιμη καθώς ήταν σε θέση να δει ανά πάσα στιγμή το σημείο κατά το οποίο γίνεται η διανομή σε πραγματικό χρόνο αλλά ταυτόχρονα να δει και που ακριβώς έχει μοιραστεί το έντυπό του στην περιοχή. «Μέσα από το σύστημα της εφαρμογής είδαμε ότι ο κάθε διανεμητής είχε το δικό του κομμάτι στο χάρτη για να διανέμει και πραγματοποιούν τη διανομή ανά τετράγωνο. Είδαμε επίσης ότι υπάρχει οργάνωση και μέθοδος πίσω από τη διανομή του φυλλαδίου μας, οι διανεμητής ήταν αρκετοί και ήταν όλοι πολύ οργανωμένοι προκειμένου να μην υπάρξει νοικοκυριό που δεν θα λάμβανε το φυλλάδιό μας.».