Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

    Πως τα καταστηματα φαγητου φερνουν πελατες? 

Πως τα καταστήματα φαγητού φέρνουν πελάτες?

Βλέπουμε  μετά χαράς ότι νέα καταστήματα φαγητού δημιουργούνται  μετα τον κορωνοιο.
Μερικά από αυτά ήταν και πολύ παλαιοτέρα στην ελληνική αγορά άλλα δεν έκαναν  διανομή φαγητού.

Επίσης πολλά καταστήματα φαγητού πλέον  έχουν λιγότερους πελάτες στην σάλα  ενώ έχει ανέβει το delivery.

Άλλα επίσης καταστήματα φαγητού  θέλουν να φέρουν περισσότερο delivery για να καλύψουν τα λειτουργικά τους έξοδα γιατί έχουν την απαιτουμένη υποδομή να ανταπεξέλθουν στην ζήτηση.

Βλέπουμε επίσης την τελευταία εβδομάδα ότι  περισσότεροι καταναλωτές βγαίνουν έξω στα καταστήματα φαγητού.

Στα άλλα είδη καταστημάτων  η ζήτηση έπεσε σημαντικά την τελευταία εβδομάδα.

Επίσης είμαστε σε μια  νέα εποχή που η μεσαια τάξη έχει πεθάνει.

Καλύτερα  να πούμε ότι έχει πεθάνει να έχεις ένα μέσο προϊόν και να το πουλάς σε ένα μέσο πελάτη.

Ο καταναλωτής μπορεί να ετοιμάσει και μονός του ένα ωραίο δείπνο.

Πελάτες μας στο χώρο του σουπερμάρκετ μας λένε ότι έχουν ανέβη σημαντικά οι πώλησης συστατικών  παρεμφερή με το μαγείρεμα.

Μπαχαρικά και άλλα συστατικά που κάνουν το φαγητό ενδιαφέρον.

Τα  καταστήματα λοιπόν φαγητού έχουν επιπλέον ανταγωνισμό από τον καταναλωτή που μπορεί να προσφέρει στον εαυτό του και τους οικείους του μια ωραία εμπειρία φαγητού.

Η επιχείρηση λοιπόν φαγητού πρέπει να του προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία!

Ο ηγέτης μια επιχείρησης  φαγητού όταν την δημιουργεί έχει σας όραμα να προσφέρει κάτι διαφορετικό από τον υπάρχον ανταγωνισμό.

Κάποιες διαφορετικές γεύσεις, μια ιδιαίτερη  δημιουργία φαγητού κάτι το ιδιαίτερο.

Πρέπει να έχεις  κάτι ιδιαίτερο από τον ανταγωνισμό για να ξεχωρίζεις και να τραβήξεις πελάτες.

Και επειδή πώληση είναι κάλυψη αναγκών θα πρέπει να έχεις βρει ένα ειδικό κοινό, με ειδικές ανάγκες για να τους προσφέρεις το ειδικό προϊόν.

Πολλές επιχειρήσεις  φαγητού που ερχόμαστε σε επαφή τους ρωτάμε..

Τι   ιδιαίτερο έχετε ?

Όλοι μας λένε..

Πολύ καλή ποιότητα?

Έτσι δεν ξεχωρίζεις.

Δεν μας έχει πει καμία επιχείρηση φαγητού ότι  δεν έχει καλή ποιότητα.

Τους ρωτάμε μετά…

Δηλαδή τι σημαίνει καλή ποιότητα?

Μερικοί  μπαίνουν σε δύσκολη θέση  και δεν ξέρω γιατί  και μετά από σκέψη απαντούν.

Αγοράζουμε καλής ποιότητας κρέατα, φρέσκα λαχανικά, καλής ποιότητα κρασί.

Είμαστε στην ελληνική αγορά από το 2000 και έχουμε διανέμει φυλλάδια για περισσότερες από  1200 επιχειρήσεις Φαγητού με περίπου  8.000 διανομές φυλλαδίων στο χώρο αυτό.

Έχουμε δει  περισσότερους από 3000 ιδιοκτήτες επιχειρήσεων φαγητού.

Όλες τις φόρες έχουμε ακούσει το παραπάνω.

Βλέπεις καμία επιχείρηση φαγητού να ξεχωρίζει?…. να λέει κάτι διαφορετικό…?

Όλοι λένε το ίδιο σε όλους και οποίος ακούσει!

Αυτό έχει πεθάνει .

Και δύστυχος θα πεθάνουν και οι επιχειρησεις φαγητού που το ακολούθου.

Μερικές μπορεί να ζήσουν κατά λάθος γιατί μπορεί να τύχη  αυτοί που θα ακούσουν να επαρκούν για τα έσοδα να είναι τα ίδια με τα έξοδα.

Δεν προσφέρει όμως η επιχείρηση φαγητού κάτι το διαφορετικό.

Για να προσφέρεις κάτι το διαφορετικό πρέπει κατ αρχάς να ξεκινήσεις και να βρεις αυτό το ιδιαίτερο κοινό που θέλεις να  φροντισης….να εξυπηρέτησης.

Seth Godin ένας από τους ποιο γνωστούς νέους marketeers λεει…ότι πρεπει να βρεις το κοινο που απευθυνεσε και να τους κανεις να σε αγαπησουν για αυτά που τους προσφερεις.

Δες πως  βρισκης το κοινο σου .. από Seth  Godin

Συνεχίζοντας την παραπάνω  συζήτηση μας με τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων φαγητού τους ρωτάμε.

Οκ έχεις καλή ποιοτικότατο λες αυτό στο εξωτερικό του φυλλαδίου σου…

Όχι μας απαντούν.

Δηλαδή δεν λένε καν στο κοινό που απευθύνονται, όταν μοιράζουν φυλλάδια στην περιοχή τους να φέρουν πελάτες ότι έχουν καλή ποιότητα.!!

Τι άλλο έχεις σαν επιχείρηση μετά τους ρωτάμε.

Έχουμε αυτό το ιδιαίτερο  κεμπάπ , το όποιο το παράγουμε από  ειδικό κρέας με μίξη  αρνί και μοσχάρι ( τυχαίο παράδειγμα) με ειδικά μπαχαρικά από Κωνσταντινούπολη  που δίνη εκπληκτικές μυρουδιές  και γεύση και μετά βάζουμε  ένα ειδικό γιαούρτι  που το απογειώνει!

Ουαω….ωραια το ακούω…!!!!!!

Αυτό το βάζεις στο εξωτερικό του φυλλαδίου σου για να μάθει η αγορά αυτό το ιδιαίτερο προϊόν  και να παραγγέλλει???

Οχι …θα  με πάρει τηλέφωνο και θα του το πω.

Ένταξη …πέφτουμε κάτω από την καρέκλα!!!

Πρέπει να έχεις λοιπόν ιδιαίτερα προϊόντα που απευθύνονται σε ιδιαίτερο κοινό, και να τους το λες συνεχεια…συνεχεια…συνεχεια…

Ο καταναλωτής βλέπουμε όταν παίρνει το φυλλάδιο έχει περίπου 8 Δευτερόλεπτα να αποφασίσει εάν το κράτηση η όχι.

Εάν το ανοίξει η όχι.

Το σημαντικότερο σημείο του φυλλαδίου είναι το εξωτερικό του.

Εκεί θα βάλεις φωτογραφία με ένα η δυο από τα ιδιαίτερα προϊόντα που έχεις.

Με εντυπωσιακή φωτογραφία, από κάτω περιγραφή τι είναι αυτό……

Γιουγουρτλου κεμπάπ , με αρνί και μοσχάρι από τη Λειβαδιά Θεσσαλίας, μισοψημένο ,με  Μπέλοβο Κομοτηνής και γιαούρτι πρόβιο Πίνδου! 6.15ευρω

Και τιμή γιατί δεν υπαρχή προϊόν χωρίς τιμή.

Και θέλει και περιγραφή ..γιατί όσο και ωραία είναι μια φωτογραφία δεν μπορεί να μεταφέρει μερικα χαρακτηριστικα κατασκευης του γευματος!

Μια περιγραφη με 7-8 λεξεις!

Αρα θελει φυλλαδιο μεγαλο Α4 με εντυπωσιακες  φωτογραφιες και τιμες.

Και μεσα άλλες 7-8  μεγαλες φωτογραφιες με ιδιατερα προιντα , περιγραφη και τιμη!

Ο μεσος καταναλωτης βλεπει 6000 με 10000 διαφημισεις την ήμερα.

Πως θα καταφέρεις να ξεχωρίσεις?

Πως θα καταφέρεις να σε δει ….να μπεις στο μυαλό του …να σε παρά τηλέφωνο.

Ένας είναι ο τρόπος.

Πρέπει να έχεις κάτι το ιδιαιτερο…..κατι που θα το θελει……κατι που θα του λες συνεχεια…κατι  που θα τον ενθουσιάζει.

Και είναι στο εξωτερικό του φυλλαδίου που μοιράζεις!

Έτσι μονό ξεχωρίζεις!

Μερικοί πελάτες μας λένε!

Εάν βάλω  7-8 φωτογραφίες μέσα δεν θα έχω χώρο να βάλω άλλη πληροφορία στο φυλλάδιο….

πχ προϊόντα και τιμές  για αναψυκτικά!

Δεν ενδιαφέρει το καταναλωτή αυτό του τμήμα του φυλλαδιου…ολοι ξερουν όταν παίρνουν σε ένα κατάστημα φαγητού ότι έχει αναψυκτικά και ποτά.

Δεν τους ενδιαφέρει ούτε καν η τιμή!

Εάν τους ενδιέφερε  θα τα αγόραζαν από τον Σκλαβενίτη , ΑΒ, η My Market η άλλο Σουπερμάρκετ.

Χάνεις αυτόν το πολύτιμο χώρο …βαλε τα ιδιαίτερα προϊόντα που έχεις με Φώτο περιγραφή τιμή.

Δεν χρειάζεται  να βάλεις 70 προϊόντα μέσα στον κατάλογο.

Δεν τα θέλουν όλα!

Ο στόχος του φυλλαδίου είναι να  δουν τα ιδιαίτερα προϊόντα και

να σε πάρουν τηλέφωνο!

Βαλε 20 προϊόντα!

Και μετά από 3-4  μήνες θέλει ξανά άλλο φυλλάδιο με άλλα δυο διαφορετικά προϊόντα απέξω!

Και άλλες 7-8 διαφορετικές φωτογραφίες μέσα!

Φυλλάδιο με ωραίο σχεδιασμό και εντυπωσιακό δημιουργικό!

Πως θα φάνει ότι είσαι κάτι το ιδιαίτερο?

Η απόδοση της διανομής φυλλαδίων ανέρχεται περίπου στο 0.5%.

Δηλαδή εάν μοιράσετε 10.000 φυλλάδια, θα υπάρξουν 50 ενδιαφερόμενοι καταναλωτές, που είτε θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, είτε θα επισκεφθούν το κατάστημά σας, εντός δεκαπέντε ημερών από την ημέρα διανομής.

Αυτοί θα το που σε 3 φίλους τους ο καθένας εάν έχετε κάτι το ιδιαίτερο!

Και έτσι μεγαλώνει η πελατεία σου!

Σημασία λοιπόν είναι να έχεις κάτι το ιδιαίτερο.

Αρά δεν είναι όλα τα σπίτια της περιοχής σου δυνητικοί πελάτες.

Η διανομή φυλλαδίου  portaplusσε αυτούς που ενδιαφέρονται, δίνει τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτης της επιχείρησης σου , να διαβάσει το έντυπό με την ησυχία του και να απορροφήσει τις προτάσεις που παρουσιάζονται σ’ αυτό.

Με αυτό τον τρόπο, παίρνει το έντυπο αυτός που πραγματικά ενδιαφέρεται και έτσι δεν δημιουργούνται αρνητικά συναισθήματα για το 18 σου, λόγω των ακαθαρσιών.

Χάρη στην ψηφιακή διανομή φυλλαδίωνκαλύπτεται πληθώρα δρόμων της εκάστοτε περιοχής,  εξασφαλίζοντας ότι ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών θα δει το φυλλάδιό σου και επίσης γνωρίζεις ποια κτήρια ενδιαφέρθηκαν για τα προϊόντα σου.

Κατά την διάρκεια της διανομής φυλλαδίων σου το λογισμικό portaplus ‘leaflet Distribution Management Software (LDMS)  ελεγχει 600 φορες  τον  Διανεμητή  την ήμερα.

Επιπλέον αυτού υπαρχή φυσικός έλεγχος Ελεγκτή.

Ελέγχει Τη διανομή σου έως 40 Φόρες την μερακλωθεί  μέρα!

Τους φυσικούς ελέγχους  του βλέπεις από το κινητό  η τον υπολογιστή σου.

Διαβάστε διαφορές πραγματικές διανομές στο 1 μας για να δείτε τι έχει η δεν έχει αποτέλεσμα?

Επικοινώνησε μαζί μας  για να φέρεις πελάτες στο κατάστημα  σου και για την επομένη διανομή σου !