Πως σχεδιαζεις φυλλαδιο που φερνει Πελατες ;
Έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερες από 20.000 διανομές, από το 1999 έως σήμερα αρκετές φορές – πάνω από 8000 – ειχαν χαμηλή η μηδενικη απόδοση.
Εχουν υπάρξει φορές που ελάχιστοι καταναλωτές έχουν πάρει τηλέφωνο ή έχουν επισκεφτεί το κατάστημα.
Η απόδοση της διανομής φυλλαδίων ανέρχεται περίπου στο 0.5%.
Δηλαδή εάν μοιράσετε 10.000 φυλλάδια, θα υπάρξουν 50 ενδιαφερόμενοι καταναλωτές, που είτε θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, είτε θα επισκεφθούν το κατάστημά σας.
Αυτοι θα ερθουν εντός δεκαπέντε ημερών από την ημέρα της διανομής.
Η διανομή φυλλαδίων είναι μια ενέργεια direct marketing, η οποία έχει ως στόχο την πώληση.
Πωληση και όχι Διαφημιση …εχει μεγαλη διαφορα.
Το φυλλαδιο είναι το 90% της επιτυχιας σας!
Πρεπει να απαντα στα ερωτηματα του καταναλωτη γιατι να ερθει σε εσενα?
Ο καταναλωτης που θα ερθει σε εσας είναι ετοιμος να αγοραση.
Το ερωτημα είναι γιατι να ερθει σε εσενα?
Δες το παρακατω βιντεο για να καταλαβεις πως πρεπει να είναι δομημενο το φυλλάδιό της επιχείρησής σας για να φερη πελατες!