Ο Σεπτέμβρης είναι ένας πολύ ιδιαίτερος μήνας για τις επιχειρήσεις με σχολικά είδη και κυρίως για τα βιβλιοπωλεία. Οι γονείς και μαθητές κάνουν έρευνα αγοράς με στόχο να αγοράσουν τα απαραίτητα για τη σχολική χρονιά που ξεκινάει, όπως για παράδειγμα στυλό, μολύβια, τσάντες και πολλά άλλα. Σ’ αυτό το πλαίσιο και γνωρίζοντας τις ανάγκες των πελατών του, το βιβλιοπωλείο Τρίλιζα σχεδίασε και πραγματοποίησε μια διανομή φυλλαδίων με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών!
Η διανομή του φυλλαδίου
Μετά τη σχεδίαση του κατάλληλου φυλλαδίου, το βιβλιοπωλείο Τρίλιζα ενημέρωσε από νωρίς τους δυνητικούς του πελάτες, μέσω της διανομής σχετικά με τις προσφορές που δημιούργησε μόνο για αυτούς. Αξιοποιώντας την υπηρεσία portaplus κάλυψε 25.000 νοικοκυριά με 10.000 φυλλάδια στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου.
Η συγκεκριμένη ενέργεια είχε πάρα πολύ απόδοση καθώς πολλοί καταναλωτές επισκέφτηκαν το βιβλιοπωλείο με στόχο να αγοράσουν κάποια από τα πακέτα, τα οποία αναγραφόντουσαν στο φυλλάδιο που διανεμήθηκε.
Συνοψίζοντας…
Η παραπάνω ενέργεια αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τη σημαντικότητα του να γνωρίζει κανείς τις ανάγκες αλλά και τις προτιμήσεις των δυνητικών του πελατών. Ακόμα, διαφαίνεται η επιρροή που έχει ένα σωστό και δυνατό μήνυμα στο καταναλωτικό κοινό αφουγκραζόμενο πάντα τις κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες της κάθε εποχής. Η δημιουργία προϊοντικών πακέτων με έκπτωση καθώς και οι ανταγωνιστικές τιμές, αποτελούν ένα ισχυρό κίνητρο για τους καταναλωτές να επισκεφτούν το βιβλιοπωλείο και να αγοράσουν. Συνεπώς, το μήνυμα της επιχείρησης προς τους δυνητικούς της πελάτες καθώς και η προσοχή που θα δωθεί στο σωστό σχεδιασμό του φυλλαδίου, είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία που θα συμβάλλουν στην μέγιστη απόδοση της διανομής.