Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Προσφορά που λήγει αύριο…Φέρνει πελάτες!

Στα πλαίσια του Χριστουγεννιάτικου πνεύματος, το White Health Club, μία αλυσίδα γυμναστηρίων, αποφάσισε να προσφέρει στους καταναλωτές μία ετήσια συνδρομή σε αρκετά χαμηλό κόστος δημιουργώντας έτσι ένα πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!

Προκειμένου να γνωστοποιήσει στο ευρύ κοινό την ενέργειά του αυτή, δημιούργησε ένα ελκυστικό φυλλάδιο το οποίο τόνιζε με μεγάλα γράμματα την προσφορά των γυμναστηρίων καθώς αναφερόταν επίσης και στις περιοχές όπου μπορεί κανείς να βρει κάποιο από τα γυμναστήρια της συγκεκριμένης αλυσίδας. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο του φυλλαδίου ήταν ότι περιείχε την ημερομηνία λήξης της προσφοράς, η οποία ήταν σε 3 ημέρες από την ημερομηνία της διανομής. Αυτό δημιούργησε στο ενδιαφερόμενο κοινό την αίσθηση του επείγοντος και το ώθησε να ενεργήσει άμεσα προκειμένου να μη χάσει αυτή την ελκυστική προσφορά.

Για να μπορέσει να γνωρίσει τη συγκεκριμένη προσφορά το ενδιαφερόμενο κοινό, το White Health Club αξιοποίησε την υπηρεσία portaplus, διανέμοντας το φυλλάδιο που δημιουργήθηκε στα σπίτια των καταναλωτών αλλά και σε παρμπρίζ. Η διανομή πραγματοποιήθηκε στην περιοχή του Χολαργού όπου εδρεύετε ένα από τα γυμναστήρια της αλυσίδας White Health Club αλλά και στην περιοχή του Κορυδαλλού, όπου πριν λίγο καιρό άνοιξαν νέο γυμναστήριο.

Η απόδοση της διανομής ήταν αρκετά καλή καθώς πραγματοποιήθηκαν 67 εγγραφές από ανθρώπους που είδαν το φυλλάδιο στο γυμναστήριο του Χολαργού και περισσότερες από 50 νέες εγγραφές στον Κορυδαλλό. Ακόμα, στο γυμναστήριο του Χολαργού πολλοί πελάτες είδαν το φυλλάδιο και επέλεξαν να ανανεώσουν τη συνδρομή τους άμεσα προκειμένου να μη χάσουν τη συγκεκριμένη προσφορά γεγονός που δείχνει ότι το συγκεκριμένο φυλλάδιο προσέλκυσε τόσο νέους όσο και παλιούς πελάτες του γυμναστηρίου.

Τις ημέρες της διανομής αλλά και την ημερομηνία λήξης της προσφορά τα δύο γυμναστήρια στο Χολαργό και στον Κορυδαλλό είχαν περίπου τον ίδιο τζίρο. Ωστόσο, καθώς το γυμναστήριο στον Κορυδαλλό άνοιξε πρόσφατα το White Health Club παρατήρησε και μοιράστηκε μαζί μας το εξής «η συγκεκριμένη προσφορά και διανομή είχε μεγαλύτερη απόδοση στον Κορυδαλλό απ’ ότι στο Χολαργό».

Σ’ αυτό το σημείο είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι ο αριθμός των φυλλαδίων που θα μοιραστούν κατέχει σημαντικό ρόλο στην απόδοση της διανομής. Για παράδειγμα, αν μοιραστούν τα διπλάσια φυλλάδια σε μία περιοχή σε σχέση με κάποια άλλη τότε αυτό σημαίνει πώς οι διανομείς μας πήγαν σε περισσότερα νοικοκυριά και συνεπώς, η απόδοση της διανομής θα είναι μεγαλύτερη. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει κανείς τις ανάγκες του κοινού του, οι οποίες μπορεί να διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή. Η παραπάνω ενέργεια μας έδειξε πως ίσως οι καταναλωτές του Κορυδαλλού είναι πιο ευαισθητοποιημένοι στις προσφορές γυμναστηρίου από ότι οι καταναλωτές του Χολαργού.

Μάθε περισσότερα για τα βασικά σημεία της διανομής φυλλαδίου!