Το Elite Plastic Surgery είναι μία εταιρεία η οποία διαθέτει δύο καταστήματα ( Ερμού και Γλυφάδα).
Ο στόχος της είναι να παρέχει υπηρεσίες ομορφιάς σε γυναίκες και άντρες διαθέτοντας έναν κατάλογο με πληθώρα λύσεων όπως Botox, αποτριχώσεις, PRP Αυτολογή μαλλιών, μεσοθεραπεία σε πρόσωπο και σώμα και αυξητική χειλιών με υαλουρονικό.
Αφού είχε αφιερώσει αρκετό χρόνο στην μελέτη των e-book που διαθέτει η portaplus, η Elite Plastic Surgery αποφάσισε να στοχεύσει το κοινό της μέσα από ενέργειες Direct Marketing και διανομή φυλλαδίου. Έτσι σε συνεργασία με τον σύμβουλο διανομής της portaplus δημιούργησαν ένα πάρα πολύ όμορφο έντυπο το οποίο βαδίζει στα guidelines του Direct Marketing Association.
Πέρα από αυτό, στο έντυπο δώθηκε έμφαση στην παρουσίαση των σύγχρονων τεχνολογιών και εξοπλισμών που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα μαζί με φωτογραφικό υλικό. Επιπλέον είναι εμφανές σε όλα τα σημεία του φυλλαδίου πως πρόκειται για ιατρείο και όχι σαλόνι ομορφιάς αλλά και οι τιμές για την κάθε υπηρεσία. Στο έντυπο συμπεριλαμβανόταν αποκλειστική προσφορά έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα μέτρησης του ROI μετά την λήξη της διανομής
Για την εντυποδιανομή επιλέχθηκε η υπηρεσία portaplus και συγκεκριμένα η υποκατηγορία “Εργαζόμενοι & Επιχειρήσεις” αλλά και η διανομή πόρτα-πόρτα.
Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδήγησε σε ένα πάρα πολύ αποτελεσματικό φυλλάδιο το οποίο οδήγησε στην επιχείρηση μεγάλο αριθμό νέων πελατών μετα την λήξη της εντυποδιανομής.
Έτσι συμπεραίνουμε ότι για να καταφέρουμε να έχουμε μία επιτυχημένη διανομή δεν πρέπει να εστιάσουμε μόνο στην μέθοδο αλλά και στο παρουσιαστικό του φυλλαδίου.