Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Πως φτιάχνεις έντυπο που φέρνει πελάτες στον χώρο της ομορφιάς!

Το Elite Plastic Surgery είναι μία εταιρεία η οποία διαθέτει δύο καταστήματα ( Ερμού και Γλυφάδα).

Ο στόχος της είναι να παρέχει υπηρεσίες ομορφιάς σε γυναίκες και άντρες διαθέτοντας έναν κατάλογο με πληθώρα λύσεων όπως Botox, αποτριχώσεις, PRP Αυτολογή μαλλιών, μεσοθεραπεία σε πρόσωπο και σώμα και αυξητική χειλιών με υαλουρονικό.

Αφού είχε αφιερώσει αρκετό χρόνο στην μελέτη των e-book που διαθέτει η portaplus, η Elite Plastic Surgery αποφάσισε να στοχεύσει το κοινό της μέσα από ενέργειες Direct Marketing και διανομή φυλλαδίου. Έτσι σε συνεργασία με τον σύμβουλο διανομής της portaplus δημιούργησαν ένα πάρα πολύ όμορφο έντυπο το οποίο βαδίζει στα guidelines του Direct Marketing Association.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι συγκεκριμένες ενέργειες Marketing απευθύνονται σε έναν καταναλωτή ο οποίος είναι καταναλωτικά ώριμος, έχει ανάγκη και είναι έτοιμος να αγοράσει το προϊόν που διαφημίζεται στο έντυπο. Αυτός είναι και ο ορισμός του Direct Marketing εξάλλου. Έτσι λοιπόν και τα έντυπα της Elite Plastic Surgery απευθύνονταν σε άτομα τα οποία είχαν ανάγκη τις υπηρεσίες ομορφιάς αλλά δεν είχαν βρει ακόμα το κατάλληλο που θα τους τις προσέφερε.

Αντίστοιχα και από την πλευρά της επιχείρησης, ένας ηγέτης του κλάδου θέλει πάντα να προσφέρει στο δυνητικό του πελατολόγιο κάτι διαφορετικό από το κοινό του για αυτό και πρέπει να έχει ένα Unique Selling Point (USP) για να καταφέρει να επιβιώσει στο επιχειρείν.

Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως η Elite Plastic Surgery διαθέτει μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στο χώρο της πλαστικής χειρουργικής. Ο George Samouris ο οποίος έχει αναλάβει την διεύθυνση της εταιρείας είναι ένας γιατρός με πολύ εμπλουτισμένο βιογραφικό και ακαδημαϊκή εκπαίδευση και η υπηρεσία portaplus φρόντισε να το παρουσιάσει αυτό πάνω στο διαφημιστικό έντυπο.

Πως φτιάχνεις έντυπο που φέρνει πελάτες στον χώρο της ομορφιάς!

Πέρα από αυτό, στο έντυπο δώθηκε έμφαση στην παρουσίαση των σύγχρονων τεχνολογιών και εξοπλισμών που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα μαζί με φωτογραφικό υλικό. Επιπλέον είναι εμφανές σε όλα τα σημεία του φυλλαδίου πως πρόκειται για ιατρείο και όχι σαλόνι ομορφιάς αλλά και οι τιμές για την κάθε υπηρεσία. Στο έντυπο συμπεριλαμβανόταν αποκλειστική προσφορά έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα μέτρησης του ROI μετά την λήξη της διανομής

Για την εντυποδιανομή επιλέχθηκε η υπηρεσία portaplus και συγκεκριμένα η υποκατηγορία “Εργαζόμενοι & Επιχειρήσεις” αλλά και η διανομή πόρτα-πόρτα.

Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδήγησε σε ένα πάρα πολύ αποτελεσματικό φυλλάδιο το οποίο οδήγησε στην επιχείρηση μεγάλο αριθμό νέων πελατών μετα την λήξη της εντυποδιανομής.

Έτσι συμπεραίνουμε ότι για να καταφέρουμε να έχουμε μία επιτυχημένη διανομή δεν πρέπει να εστιάσουμε μόνο στην μέθοδο αλλά και στο παρουσιαστικό του φυλλαδίου.

Κατέβασε ΔΩΡΕΑΝ το e-Book και δες πώς αυξήσαμε τα έσοδα σε ένα άλλο νέο κατάστημα!