Θέλεις να μάθεις τα σημαντικά στοιχεία της διανομής φυλλαδίων;
Θέλεις να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να πετύχεις το βέλτιστο αποτέλεσμα στη διανομή σου;
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να παρακολουθήσεις το video που ακολουθεί!
Είδες το video;
Αν ναι, τότε θα ξέρεις ήδη παρακάτω. Αν όχι, ποτέ δεν είναι αργά να το δεις και να μάθεις τα πάντα γύρω από τη διανομή φυλλαδίων!
- Η διανομή φυλλαδίων είναι μία ενέργεια πώλησης, όχι διαφήμισης.
- Πώς σκέφτεται ο καταναλωτής που θέλει να αγοράσει; (προϊόν, τιμή, αξιοπιστία, αμεσότητα).
- Πλησιάσε τους νέους ανθρώπους στην περιοχή που δεν σε ξέρουν, τους δυσαρεστημένους και αυτούς που ψάχνουν άλλο προϊόν απ’ αυτό που τους προσφερουν τα φυλλάδια που δέχονται.
- Τι πρέπει να πεις στον καταλανωτη για να έρθει στο κατάστημά σου; Εξήγησέ του τι διαφορετικό μπορείς να του προσφέρεις, τι καινοτόμο έχεις, σε τι είσαι πολύ καλός. Μίλησέ του για νέες αφίξεις, καλά προϊόντα ή υπηρεσίες, σημαντικές προτάσεις που θα καλύψουν τις ανάγκες του. Παρουσίασε επίσης τις απαντήσεις στις σημαντικότερες 10 ερωτήσεις που σου κάνουν οι καταναλωτές όταν μπαίνουν στο κατάστημά σου ή όταν σε παίρνουν τηλέφωνο.
- Τι πρέπει να περιλαμβάνει το έντυπό σου; Μέσα σε 10 δεύτερα ο καταναλωτής αποφασίζει εάν θα κρατήσει ή θα πετάξει το φυλλάδιό σου. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να έχεις όμορφες φωτογραφίες των προϊόντων και τις τιμές τους. Επίσης, το ιδανικό μέγεθος ενός φυλλαδίου είναι Α4 και η επιλογή των σωστών χρωμάτων θα σε βοηθήσει πολύ.
- Τι απόδοση θα έχει η διανομή σου και σε πόσο καιρό θα έρθουν στο κατάστημά σου ή θα σε καλέσουν. Στο video θα βρεις παραδείγματα ανά κατηγορία επειχείρησης.
- Μέσω της εφαρμογής portaplus μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μοιράζονται τα φυλλαδιά σου καθώς βλέπεις σε πραγματικό χρόνο την εκτέλεση της διανομής σου.