Οι άνωθι περιοχές απαρτίζονται από 40.000 νοικοκυριά και η υπηρεσία portaplus χρειάστηκε 16.000 φυλλάδια προκειμένου να κάνει γνωστή την ύπαρξη του καταστήματος στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές των συγκεκριμένων περιοχών.
Με την ολοκλήρωση της ενέργειας της διανομής φυλλαδίων του Θες Γάλα στη Γλυφάδα, επισκέφηκαν το κατάστημα περισσότεροι από 40 νέοι πελάτες από τις ευρύτερες περιοχές. Οι καταναλωτές εισερχόντουσαν στο κατάστημα αρχικά διερευνητικά, έψαχναν τα προϊόντα που είχαν δει στο φυλλάδιο και ύστερα πραγματοποιούσαν τις αγορές τους. Ο τζίρος του καταστήματος τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο αυξήθηκε αρκετά.
Θα μπορούσαμε, λοιπόν, να συμπεράνουμε από την απόδοση της διανομής φυλλαδίων στη Γλυφάδα, ότι οι καταναλωτές αναζητούν ποιοτικά προϊόντα της ελληνικής αγοράς.
Τέλος, ο πελάτης σχολίασε θετικά την εμφάνιση, την εικόνα αλλά και το ποιόν των διανεμητών της υπηρεσίας portaplus. Ακόμα, μας είπε ότι «η εφαρμογή ήταν πολύ χρήσιμη καθώς μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε την απόδοση της διανομής αλλά και τις περιοχές που είχαν καλυφθεί τις στιγμές που ήταν κατάλληλες για εμάς και είχαμε περισσότερο χρόνο».