Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Τι λένε οι έμπειροι διανομείς μας για τα φυλλάδια που μοιράζουν;

Οι διανομείς φυλλαδίων, έρχονται σε άμεση επαφή με τον καταναλωτή και μπορούν να μας δώσουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την αύξηση της απόδοσης της κάθε διανομής! Προκειμένου να σας προσφέρουμε αυτή την πολύτιμη γνώση, πραγματοποιήσαμε συνεντεύξεις με τους ανθρώπους που μοιράζουν τα φυλλάδια σας, για να έχετε και εσείς μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα τόσο για το πώς θα πρέπει να είναι το φυλλάδιο σας όσο και για τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στους διανομείς και στα φυλλάδια γενικότερα.

Ποια στοιχεία είναι πολύ σημαντικό να έχει ένα φυλλάδιο;

Είναι πολύ σημαντικό, το φυλλάδιο να είναι εμφανίσιμο. Να μην είναι ούτε πολύ μικρό, ούτε πολύ μεγάλο. Ακόμα, το φυλλάδιο θα πρέπει να αναγράφει τις τιμές του κάθε καταστήματος. Καθώς, ο κόσμος γνωρίζει την αγορά και έχει πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες, θα τον βοηθήσει να επιλέξει το κατάστημά σας, αν οι προσφορές και οι τιμές που αναδεικνύεται είναι οικονομικές! Οι οικονομικές τιμές και προσφορές είναι κάτι που ελκύει τον καταναλωτή και τον ωθεί να προβεί στην ολοκλήρωση μιας αγοράς.

Όταν αφήνεις τα φυλλάδια στις πολυκατοικίες τι βλέπεις; Ποια είδη φυλλαδίων ελκύουν περισσότερο τους καταναλωτές;

Υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τα φυλλάδια προσφορών των supermarket! Για αυτά ενδιαφέρεται περισσότερο ο καταναλωτής. Μάλιστα, είναι αρκετές οι φορές που άμα σε δουν να κρατάς φυλλάδια supermarket σε σταματούν στο δρόμο προκειμένου να αποκτήσουν και εκείνοι το συγκεκριμένοι φυλλάδιο και να μην χάσουν τις προσφορές που μπορεί να κάνουν supermarket όπως ο Κρητικός, η Αξία ή το Lidl.

Καθώς το supermarket καλύπτει τη βασικότερη ανάγκη όλων, το φαγητό, οι καταναλωτές αναζητούν τα φυλλάδια με προσφορές προκειμένου να αγοράσουν τα απαραίτητα στην οικονομικότερη τιμή!

Τι έχεις παρατηρήσει για τα φυλλάδια που αφορούν καταστήματα φαγητού και ένδυσης;

Οι καταναλωτές βομβαρδίζονται από φυλλάδια καταστημάτων φαγητών ή/ και delivery. Πολλές φορές, οι καταναλωτές έχουν ένα αγαπημένο κατάστημα από το οποίο αγοράζουν συνέχεια και έχουν αναπτύξει μια σχέση, γεγονός που σημαίνει ότι δεν τους ενδιαφέρει άμεσα να αγοράσουν από κάποιο άλλο κατάστημα. Προκειμένου να αλλάξει ο καταναλωτής τις προτιμήσεις του, το φυλλάδιο θα πρέπει να εντυπώνει κάτι εντυπωσιακό ή κάτι καινούργιο στην περιοχή το οποίο δεν πρέπει με τίποτα να χάσει.

Αντίθετα, τα φυλλάδια ένδυσης σπανίζουν. Οι περιοχές δεν κατακλύζονται από φυλλάδια σχετικά με την ένδυση και συνεπώς, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτά. Ωστόσο, τα συγκεκριμένα φυλλάδια, όπως έχει αναφερθεί και παραπάνω, θα πρέπει να αναγράφουν τιμές. Αν δεν θέλετε να γράψετε τις ακριβείς τιμές, μπορείτε να δείξετε ότι προσφέρετε μια γκάμα ρούχων σε μια γκάμα τιμών. Για παράδειγμα, μπορείτε να γράψετε στο φυλλάδιό σας: «Εκπτώσεις 30%. Παπούτσια Adidas από 25€ έως 50€!!»

Η υπηρεσία portaplus βλέπεις να κάνει κάτι διαφορετικό από άλλες υπηρεσίες διανομής φυλλαδίων;

Οι περισσότερες υπηρεσίες διανομής αφήνουν πολλά φυλλάδια στο γραμματοκιβώτιο ή στην είσοδο της πολυκατοικίας. Εμείς διαφέρουμε σε αυτό! Χτυπάμε κουδούνια, κάνουμε door to door διανομή. Μπορεί να είναι πιο δύσκολο αλλά είναι σίγουρο πιο αποτελεσματικό! Μόλις καταφέρουμε να μπούμε σε κάποια πολυκατοικία, αφήνουμε το φυλλάδιο στο χαλάκι κάθε διαμερίσματος και άρα οι πιθανότητες να το δει ο ενδιαφερόμενος καταναλωτής είναι πολύ μεγαλύτερος καθώς, το φυλλάδιο μας δεν χάνεται μαζί με τα υπόλοιπα φυλλάδια που έχουν αφήσει στην είσοδο της πολυκατοικίας. Τέλος, λόγω της πολυετούς εμπειρίας της υπηρεσίας portaplus, στοχεύουμε σε συγκεκριμένες πολυκατοικίες, στις οποίες έχει αποδειχθεί ότι οι καταναλωτές παραλαμβάνουν τα φυλλάδια που μοιράζουμε!

Στις πολυκατοικίες που χτυπάμε τα κουδούνια…Μας ανοίγουν; Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε;

Λόγω όλων αυτών που συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας, είναι αρκετά δύσκολο να σου ανοίξουν όταν χτυπάς το κουδούνι! Πλέον όλο και περισσότερες πολυκατοικίες έχουν κάμερες, και οι καταναλωτές είναι πολύ διστακτικοί όταν βλέπουν κάποιον άντρα να χτυπάει το κουδούνι. Φοβούνται, και πολλές φορές μάλιστα πιστεύουν ότι ο σκοπός μας δεν είναι να μοιράσουμε μερικά φυλλάδια και να φύγουμε. Στις γυναίκες ανοίγουν πιο εύκολα.

Υπάρχει διαφορά ανά περιοχή;

Οι διαφορές ανά περιοχή είναι εμφανείς. Σε πιο «λαϊκές περιοχές», όπως για παράδειγμα το κέντρο της Αθήνας (Πατήσια, Παγκράτι, Γκύζη), η διεισδυτικότητα μας στις πολυκατοικίες είναι αρκετά μεγάλη. Ο κόσμος δεν φοβάται τόσο πολύ και οι περισσότερες πολυκατοικίες δεν διαθέτουν κάμερες. Για παράδειγμα, στου Γκύζη έχουμε πάει σε πολυκατοικία με 10 κουδούνια και μας ανοίγουν κάθε φορά.

Αντίθετα, η διεισδυτικότητα μας είναι πολύ περιορισμένη σε περιοχές όπως η Γλυφάδα και η Βούλα. Αυτό όμως, δεν μας σταματά. Σε αυτές τις περιοχές, μια 5όροφη πολυκατοικία έχει συνήθως 5 διαμερίσματα, οπότε ακόμα και αν δεν μας ανοίξουν αφήνουμε 3 φυλλάδια και γνωρίζουμε πως οι άμεσα ενδιαφερόμενοι θα τα παραλάβουν. Σε αντίθεση με τις πολυκατοικίες στου Γκύζη, όπου μια 5όροφη πολυκατοικία μπορεί να έχει 30 διαμερίσματα. Σε αυτή την περίπτωση είναι αρκετά δύσκολο να υπολογίσουμε πόσα φυλλάδια να αφήσουμε, έτσι ώστε να έχουμε την ελάχιστα απώλεια στον αριθμό φυλλαδίων.

Οι καταναλωτές παίρνουν τα φυλλάδια που μοιράζετε; Αν δηλαδή, πάτε πίσω τα έχουν πάρει τα φυλλάδια ή μένουν για πάντα εκεί;

Οι καταναλωτές παίρνουν τα φυλλάδια που μοιράζουμε. Σε 2 με 3 ώρες το φυλλάδιο δεν υπάρχει στην είσοδο της πολυκατοικίες. Δεν θα μείνει για παράδειγμα το φυλλάδιο μας για 2 ημέρες στο ίδιο σημείο. Την ίδια κιόλας μέρα κάποιος το έχει παραλάβει ή μαζέψει από το σημείο που το αφήσαμε.

Δείτε πώς άλλες επιχειρήσεις κατάφεραν να φέρουν πελάτες στο κατάστημά τους μέσω της διανομής φυλλαδίων!!