Ποια στοιχεία πρέπει να έχει το φυλλάδιό σου;
Για να παρουσιάσεις ολοκληρωμένα τον εαυτό σου, είναι σημαντικό στην μπροστά σελίδα του μονόφυλλου να τοποθετήσεις τη φωτογραφία σου και ορισμένα στοιχεία τα οποία σε κάνουν να ξεχωρίζεις ή ένα δυνατό μήνυμα το οποίο υποστηρίζεις στην προεκλογική σου εκστρατεία. Στο πίσω μέρος του φυλλαδίου είναι σημαντικό να αναφερθείς στις σπουδές σου, στην επαγγελματική σου εμπειρία, στις αξίες και στις θέσεις σου και στις αλλαγές που θέλεις να πραγματοποιήσεις κατά τη διάρκεια της θητείας σου. Τα παραπάνω θα δημιουργήσουν μία πλήρη εικόνα για σένα προς το κοινό της περιοχής σου.
Διανομή του φυλλαδίου σου
Στόχος της διανομής φυλλαδίων είναι να σε γνωρίζουν οι άνθρωποι που μένουν σ΄αυτά τα νοικοκυριά και να σε εμπιστευτούν με στόχο να σε εκλέξουν. Έτσι, οι κάτοικοι της περιοχής πρέπει να πάρουν το έντυπό σου και να το διαβάσουν – επεξεργαστούν με την ησυχία τους. Ο κατάλληλος τρόπος για να επιτευχθεί το παραπάνω είναι η υπηρεσία portaplus.
Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, οι διανομείς μας πατάνε τα κουδούνια των πολυκατοικιών με υψηλή παραλειψημότητα, μπαίνουν στην πολυκατοικία και αφήνουν το έντυπο στην είσοδο κάθε σπιτιού. Δεδομένου ότι ο ψηφοφόρος θα μελετήσει τις θέσεις και απόψεις όλων των υποψηφίων, είναι πολύ σημαντικό να παραδωθεί το φυλλάδιο στο σπίτι του. Η διανομή φυλλαδίων σε εμπορικά σημεία και μέσα μαζικής μεταφοράς, στην εν λόγω περίπτωση, δεν αποτελεί μία σωστή επιλογή καθώς το φυλλάδιο σου δεν θα λάβει την δέουσα σημασία.
Η ενέργεια αυτή έχει σημειώσει 30% διεισδυτικότητα. Αν δεν μας δωθεί άδεια εισόδου στην πολυκατοικία, τότε οι διανομείς μας, αφήνουν 2 μόνο φυλλάδια στην είσοδο σε εμφανές σημείο.
Η παραπάνω ενέργεια έχει 90% παραλειψημότητα και 50% οικονομία στην εκτύπωση και στην διανομή του εντύπου σου καθώς θα χρειαστείς μόλις 30.000 έντυπα για να καλύψεις 3 δήμους της ίδιας εκλογικής περιφέρειας.
Καθώς υπάρχουν πολυκατοικίες στις οποίες δεν μας δίνετε άδεια εισόδου αλλά ταυτόχρονα υπάρχει και κόσμος που μπορεί να μην είδε ή να μην έδωσε βαρύτητα στο έντυπό σου, είναι πολύ σημαντικό να επαναλάβεις τη διανομή των φυλλαδίων σου είτε για να το δουν και να το μελετήσουν όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να το κάνουν στην προηγούμενη διανομή αλλά και να υπενθυμίσεις την υποψηφιότητά σου και τις αξίες σου στο κοινό σου. Για το μέγιστο αποτέλεσμα μπορείς να πραγματοποιήσεις 1 έως 3 επαναλήψεις κάθε 15 ημέρες, ανάλογα με το budget που διαθέτεις.
Με την παραπάνω διαδικασία και σύμφωνα με στοιχεία του Direct Marketing Association, το 79% των καταναλωτών κρατούν, δίνουν σε άλλον ή απλά ρίχνουν μία ματιά στα διανεμημένα φυλλάδια και το 38% των φυλλαδίων που παραλαμβάνονται διατηρούνται από τους καταναλωτές για λίγες ημέρες.
Τα φυλλάδια σου μπορείς να τα έχεις παράδοση στο κέντρο διαλογής μας και να έχεις ησυχάσει!
Αριστοτέλους 83 Ηλιούπολη 0900-1700 διπλα στην κατεχακή !