Η διανομή φυλλαδίων είναι μία ενέργεια direct marketing με στόχο την πώληση. Πιο συγκεκριμένα, βοηθά ένα κατάστημα να προσελκύσει νέους πελάτες από την τοπική αγορά. Αν για παράδειγμα, έχεις ένα κατάστημα στην περιοχή του Περιστερίου, θα έχεις παρατηρήσει ότι το 80% των πελατών σου προέρχεται από τη συγκεκριμένη περιοχή. Συνεπώς, είναι σημαντικό να στοχεύσεις στους καταναλωτές της περιοχής σου και να τους φέρεις στο κατάστημά σου κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων του Φεβρουαρίου.
Μέσω της διανομής φυλλαδίων μπορείς να βρεις εκείνους τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου και με το φυλλάδιό σου να τους παρακινήσεις να έρθουν στο κατάστημά. Η απόδοση της διανομής φυλλαδίων είναι άμεση. Μέσα σε 10 με 15 ημέρες, ο καταναλωτής που ενδιαφέρεται να αγοράσει θα έρθει σε εσένα, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας που έχει διεξαχθεί από το Direct Marketing Association. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ!
Η εμπειρία μας στην ελληνική αγορά μετά από 19.000 διανομές για διαφορετικές επιχειρήσεις επιβεβαιώνει την αμεσότητα της απόδοσης της ενέργειας διανομής φυλλαδίων. Ωστόσο, για να επιτευχθεί μία υψηλή απόδοση, υπάρχουν κάποια μυστικά, τα οποία θα βρεις παρακάτω!
- Οι καταναλωτές αναζητούν κυρίως αναλώσιμα προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, στο χώρο του οικιακού εξοπλισμού, της ένδυσης, της υπόδυσης κ.α. έχει παρατηρηθεί ότι οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα τα οποία τους είναι απαραίτητα στην καθημερινότητα. Για παράδειγμα, πολλά υλικά αγαθά που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής, όπως το τηγάνι, οι πετσέτες του μπάνιου αλλά και άλλα όπως παπούτσια ή καλά παντελόνια για τη δουλειά.
- Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσεις ένα μεγάλο έντυπο στο οποίο θα φαίνονται τα προϊόντα σου μέσα από καλές φωτογραφίες. Ακόμα, η ανάφορα της αρχικής και της τελικής τιμής έχει μεγάλη σημασία για τον καταναλωτή καθώς έτσι μπορεί να υπολογίσει τα χρήματα που θα κερδίσει από αυτή την έκπτωση. Δείξε στον καταναλωτή σου αληθινές εκπτώσεις με πραγματική αξία για εκείνον και το πορτοφόλι του. Με άλλα λόγια, δημιούργησε προσφορές στις οποίες δεν θα μπορεί να αντισταθεί.
- Η τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων στο φυλλάδιο σου έχει πολύ καλή απόδοση. Μη φοβηθείς να παρουσιάσεις στο φυλλάδιο προϊόντα καλής ποιότητας καθώς πολλοί καταναλωτές περιμένουν τις εκπτώσεις για να αγοράσουν κάτι πιο ακριβό με μειωμένη τιμή, όπως για παράδειγμα ένα καλό μπουφάν, ένα καλό παπούτσι, έναν καλό καναπέ κ.α.
- Η διανομή του φυλλαδίου σου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί 1 εβδομάδα πριν την έναρξη των εκπτώσεων για να έχει ο καταναλωτής το κατάστημά σου κατά νου από νωρίς και να προετοιμαστεί για την αγορά του.
Είναι σημαντικό να προσελκύσεις τον καταναλωτή μέσα από διάφορα σημεία. Με την αξιοποίηση των διαφορετικών εξειδικευμένων υπηρεσιών της portaplus μπορείς να προσεγγίσεις τον καταναλωτή στο σπίτι του, όπου η εντυποδιανομή γίνεται διαμέρισμα – διαμέρισμα, σε εμπορικούς δρόμους καθώς κάνει τα ψώνια του ή τη βόλτα του χαζεύοντας στα μαγαζιά καθώς και όταν πηγαίνει στη δουλειά του. Προσεγγίζοντας τον καταναλωτή σε διαφορετικά σημεία, αυξάνεις την απόδοση της διανομής σου καθώς θα λάβει το φυλλάδιό σου όταν εκείνος είναι έτοιμος και όταν το μυαλό του είναι προσανατολισμένο στην αγορά.