Η Carrefour εισέρχεται εκ νέου δυναμικά στην Ελλάδα, με κύριο μέλημά της την παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας τα οποία θα είναι κοντά σε όλους μέσω του συνεχούς αναπτυσσόμενου δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα.
H Retail & More A.E E θυγατρική εταιρία της AVE Α.Ε έχει αναλάβει το Master Franchise της Carrefour στην Ελλάδα, με στόχο την επανεκκίνηση του Brand Carrefour στην Ελλάδα με τη λειτουργία και ανάπτυξη των καταστημάτων λιανικής με την επωνυμία Carrefour καθώς και την προώθηση των προϊόντων Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Η επιτυχία της Carrefour στηρίζεται στο δυνατό “know how” του Retail των super markets και του κλάδου των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG).
Στην Ελλάδα λειτουργούν συνολικά 27 καταστήματα με την επωνυμία Carrefour Market και Carrefour Express.
Η φιλοσοφία της Carrefour στην Ελλάδα, ακολουθεί την παγκόσμια φιλοσοφία του ομίλου, η οποία είναι βασισμένη σε ένα νέο παγκόσμιο πρόγραμμα μετασχηματισμού του τρόπου με τον οποίο προμηθεύεται τα τρόφιμα και τα προσφέρει στον καταναλωτή.
Λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει στον εφοδιασμό με υγιεινά, γευστικά και ταυτόχρονα φιλικά προς το περιβάλλον τρόφιμα, δεσμεύεται για τα παραπάνω, μέσα από την δράση ‘’Act for Food’’, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018 και στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλες οι χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος Carrefour.
Η εταιρεία δίνει μεγάλη σημασία στους εργαζομένους της, αναγνωρίζοντας την ικανότητα και τη συνεισφορά τους στο σύνολο του οργανισμού και υιοθετώντας στην λειτουργία της την πολυπολιτισμική προσέγγιση, αναγνωρίζοντας τη σημασία της διαφορετικότητας και της κοινωνικής ευθύνης στο σύνολο των δραστηριότητές της.
H Carrefour χρησιμοποιεί διανομή φυλλαδίων σε κατοικίες και εργαζόμενους της περιοχής για την προώθηση του προϊόντος της καθώς επίσης να φέρει πελάτες στο κατάστημα.
Τα καταστήματα έχουν τοπική εμβέλεια και η διανομή φυλλαδίων περεφερει τα παρακάτω ωφελεί:
1.Στόχευση: Με την διανομή φυλλαδίων σε κατοικίες και εργαζόμενους περιοχής, μπορείτε να φτάσετε απευθείας τον στόχο σας, δηλαδή τους ιδιοκτήτες των κατοικιών στην περιοχή που ενδιαφέρεστε οι οποίοι πιθανώς ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις πρόσφορες σας.
2.Ενημέρωση:Τα φυλλάδια παρέχουν πληροφορίες για το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών του και των οφελών του. Αυτή η ενημέρωση μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν γιατί το δικό σας προϊόν είναι καλή επιλογή για αυτούς.
3.Ενίσχυση Επίγνωσης Μάρκας: Με την παρουσίαση της μάρκας ΝΙΜΑ η της δικής σας μάρκας , καθώς επίσης και του προϊόντος της σε κατοικίες, μπορείτε να δημιουργήσετε επίγνωση της μάρκας σε ένα ευρύτερο κοινό και να ενδυναμώσετε την παρουσία σας στην αγορά.
4.Δημιουργία Ενδιαφέροντος: Εφόσον οι ιδιοκτήτες κατοικιών λάβουν πληροφορίες για το προϊόν σας, ενδέχεται να προκύψει ενδιαφέρον για το προϊόν, ειδικά αν ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
5.Προσφορές και Έκπτωση: Εάν περιλαμβάνετε ειδικές προσφορές ή έκπτωση στα φυλλάδιά σας, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους παραλήπτες να δοκιμάσουν το προϊόν σας.
6.Αυξημένες Πωλήσεις: Εάν καταφέρετε να πείσετε τους αποδέκτες των φυλλαδίων για το προϊόν, μπορεί να δημιουργηθούν νέες πωλήσεις και ενδεχομένως νέοι πελάτες.
Συνολικά, η διανομή φυλλαδίων σε κατοικίες και εργαζόμενους περιοχής είναι μια αποτελεσματική ενέργειας για την προώθηση του προϊόντος σας, αλλά είναι επίσης σημαντικό να σχεδιάσετε το φυλλάδιο σας με φιλοδοξία και επαγγελματισμό για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.
H Carrefour χρησιμοποιεί την διανομή φυλλαδίων και την υπηρεσία portaplus branding.
Βλέπε το φυλλάδιο εδώ..
Η Carrefour κάνει διανομή στην αττική σε 15 τοπικά καταστήματα οπού το κάθε κατάστημα έχει buffer zone 3.000 περίπου νοικοκυριά.
Καλύπτει ολες της περιοχες των 15 καταστηματων μόνο με 23.000 φυλλάδια και κόστος διανομή 745 ευρω συν ΦΠΑ
Κατέβασε το παρακάτω βιβλίο και αύξησε τ’ αποτελέσματα της διανομής των φυλλαδίων σου!
Δες εδω τι πρέπει να περιέχει το φυλλάδιό σου για να φέρει πελάτες.
Κάθε είδος επιχείρησης πρέπει να σχεδιάσει το περιεχόμενο του φυλλαδίου σύμφωνα με τα υπάρχοντα quidelines , καθώς και να διασφαλίσει ότι η διανομή γίνεται επαγγελματικά και με κατάλληλη στόχευση.
Το portaplus leaflet distribution management software εδωσε την δυνατότητα σε όλους να βλέπουν που είναι οι διανομείς φυλλαδίων σε πραγματικό χρόνο.
Έτσι ειστε σίγουροι ότι τα φυλλάδια σας μοιραστήκαν.
Το πρόγραμμα 30% Δωρεαν Διανομη Φυλλαδιων σας προσφερει δωρεαν διανομη φυλλαδιων .
Επικοινωνησε μαζι μας για την επομενη διανομη φυλλαδιων σου και φερε πελατες στην επιχειρηση σου!