Husqvarna-Gardena-Dimko Μηχανηματα Κηπου & Σπιτιου -Πως φερνουν πελατες!
Husqvarna-Gardena-Dimko Μηχανηματα Κηπου & Σπιτιου -Πως φερνουν πελατες!
Οι μήνες Οκτωβρης -Νοέμβρης είναι πολλή σημαντικοί για τις εταιρείες που πουλούν μηχανήματα , εργαλεία κήπου και σπιτιού.
Οι καταναλωτές την εποχή αυτή κάνουν αγορές σε μια μεγάλη γκάμα εργαλείων όπως ελαιοραβδιστικα , κλαδευτικά , αλυσοπρίονα , σκαπτικά , πλυστικά , μηχανήματα φροντίδας κήπου , κινητήρες κλπ.
Το μεγαλύτερο κοινό αγοραστών τα παίρνουν για εργασίες που έχουν να πραγματοποιήσουν στις εξοχικές κατοικίες και στο σπίτι τους στο χωρίο.
Αλυσοπρίονο Husqvarna 572XP – ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΑ – ΠΡΟΪΟΝΤΑ _ Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ
Η εταιρεία dimko είναι στρατηγικός συνεργάτης των εταιρειών Παντελής Παπαδόπουλος ΑΕΒΕ , GARDENA , HUSQVARNA και οργάνωσαν μια ενεργεία πώλησης με στόχο να φέρουν πελάτες.
Η ενεργεία ήταν Διανομή φυλλαδίων σε καταναλωτές που ήθελαν να αγοράσουν εργαλεία και μηχανήματα κήπου και σπιτιού.
Οι περιοχές που στόχευσαν ήταν τα νότια προάστια όπως Ηλιούπολη , Αλιμος , Γλυφάδα , Βούλα , Ελληνικό κλπ.
Η περιοχή της βούλας έχει μονοκατοικίες στο πάνω τμήμα της βουλιαγμένης και πολυκατοικίες στο κάτω με καταναλωτές που έχουν εξοχικές κατοικίες η σπίτι στο χωρίο.
Τα ίδια χαρακτηριστικά έχει και η γλυφάδα από την βουλιαγμένη προς το βουνό.
Επίσης σημαντική ανάγκη για μηχανήματα κήπου έχουν οι περιοχές ελληνικού , δίπλα στην Ποσειδώνος , και Γλυφάδα στην περιοχή Ελ Βενιζέλου.
Η Ηλιούπολη επίσης έχει παρομία χαρακτηριστικά από την κεντρική πλατεία προς το βουνό.
Η ανάγκη ήταν το έντυπο να διανεμηθεί στοχευόμενα σε αυτούς που ενδιαφέρονται.
Οικίες που δεν είχαν τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν ελάμβαναν φυλλάδιο διανομής.
Η παραπάνω περιοχή έχει περίπου 90.000 νοικοκυριά και η διανομή έγινε με 18000 καταλόγους σε αυτούς που ενδιαφέρονται , με στόχο να πιάσουμε αυτούς που έχουν σπίτι στο χωρίο η εξοχική κατοικία καθώς επίσης και υψηλό με εισόδημα.
Τα σχόλια της dimko ήταν ότι ήταν πολλή ικανοποιημένοι με την ταχύτητα που εκτελέστηκε η διανομή φυλλαδίων , περίπου σε τρεις ήμερες και ότι έφερε αρκετούς πελάτες .
Πως πρέπει να σχεδιάζετε φυλλάδιο διανομής δες εδώ…
Σε περίπου τρεις ήμερες καλύφθηκαν όλες οι περιοχές με σημαντικό αριθμό ανθρώπινου δυναμικού της portaplus.
Το portaplus leaflet distribution management software έδωσε δυνατότητα σε όλους να βλέπουν που είναι οι διανομείς φυλλαδίων σε πραγματικό χρόνο και να τους καθοδηγούν αναλόγως για την κάλυψη όλης της περιοχής.
Έτσι ήταν επίσης σίγουροι ότι τα φυλλάδια τους μοιραστήκαν.
Τα σχόλια της dimko είναι ότι σήμερα με αυτή την τεχνολογία είμαστε σίγουροι ότι διανέμονται τα φυλλάδια μας.
Να βλέπουμε επίσης όλους τους δρόμους που έχει γίνει η διανομή και να έχουμε πλήρη κάλυψη.
Μια περιοχή , με στόχο να βρεις καταναλωτές με υψηλό εισόδημα ,και ανάγκες αγοράς μηχανημάτων και εργαλείων κήπου και σπιτιού , με 90.000 νοικοκυριά μπορεί να καλυφθεί σε τρεις ήμερες με 18.000 καταλόγους και κόστος 1300 ευρώ συν φπα.