Η ΝΙΜΑ ξεκίνησε το 1985, και παραμένει μέχρι σήμερα, μια οικογενειακή επιχείρηση βασισμένη στην αγάπη και στην αφοσίωση των ανθρώπων της για την παραγωγή και πώληση λευκών ειδών εξαιρετικής ποιότητας.
Στα περισσότερα από 30 χρόνια λειτουργίας της ΝΙΜΑ, μεγαλώνει διατηρώντας πάντα το Ανθρώπινο Πρόσωπο, την Ομαδική Εργασία, τις Ουσιαστικές Σχέσεις με τους Πελάτες και την Αφοσίωση στην Κορυφαία Ποιότητα των Προϊόντων της. Αυτές είναι οι αξίες που την ξεχωρίζουν στον χώρο των λευκών ειδών.
Την περασμένη περίοδο ήθελε να φέρει πελάτες στο κατάστημα της στην περιοχή Αχαρναί και επέλεξε την διανομή φυλλαδίων και την υπηρεσία portaplus ενδιαφέρονται.
Το φυλλάδιο ανέφερε για ένα σημαντικό bazaar που έκανε κάθε πέμπτη στο κατάστημα της.
Οι περιοχές που κάλυψε ήταν Μενίδι, θρακομακεδωνες ,ολυμπιακό χωριό και τμήμα Ανάργυρων.
Η περιοχή αυτή έχει 28.000 νοικοκυριά περίπου και χρειάστηκε 14.000 φυλλάδια και κόστος διανομή 520 ευρώ συν φπα.
Η απόδοση που είχε ήταν σημαντικά μιας και έφερε περίπου 500 πελάτες στο κατάστημα όντος 20 ημερών περίπου από τη διανομή.
Κατέβασε το παρακάτω βιβλίο και αύξησε τ’ αποτελέσματα της διανομής των φυλλαδίων σου!
Δες εδω τι πρέπει να περιέχει το φυλλάδιό σου για να φέρει πελάτες.
Ποια είναι τα ωφέλει της διανομής φυλλαδίων σε κατοικίες της περιοχής Αχαρναί.
Η διανομή φυλλαδίων σε προσφέρει διάφορα οφέλη για εταιρείες όπως η ΝΙΜΑ και άλλες . Ορισμένα από αυτά τα οφέλη είναι:
1.Στόχευση:
Με την διανομή φυλλαδίων σε κατοικίες και εργαζόμενους περιοχής, μπορείτε να φτάσετε απευθείας τον στόχο σας, δηλαδή τους ιδιοκτήτες των κατοικιών στην περιοχή που ενδιαφέρεστε οι οποίοι πιθανώς ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις πρόσφορες σας.
2.Ενημέρωση:
Τα φυλλάδια παρέχουν πληροφορίες για το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών του και των οφελών του. Αυτή η ενημέρωση μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν γιατί το δικό σας προϊόν είναι καλή επιλογή για αυτούς.
3.Ενίσχυση Επίγνωσης Μάρκας:
Με την παρουσίαση της μάρκας ΝΙΜΑ η της δικής σας μάρκας , καθώς επίσης και του προϊόντος της σε κατοικίες, μπορείτε να δημιουργήσετε επίγνωση της μάρκας σε ένα ευρύτερο κοινό και να ενδυναμώσετε την παρουσία σας στην αγορά.
4.Δημιουργία Ενδιαφέροντος:
Εφόσον οι ιδιοκτήτες κατοικιών λάβουν πληροφορίες για το προϊόν σας, ενδέχεται να προκύψει ενδιαφέρον για το προϊόν, ειδικά αν ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
5.Προσφορές και Έκπτωση:
Εάν περιλαμβάνετε ειδικές προσφορές ή έκπτωση στα φυλλάδιά σας, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους παραλήπτες να δοκιμάσουν το προϊόν σας.
6.Αυξημένες Πωλήσεις:
Εάν καταφέρετε να πείσετε τους αποδέκτες των φυλλαδίων για το προϊόν, μπορεί να δημιουργηθούν νέες πωλήσεις και ενδεχομένως νέοι πελάτες.
Συνολικά, η διανομή φυλλαδίων σε κατοικίες και εργαζόμενους περιοχής είναι μια αποτελεσματική ενέργειας για την προώθηση του προϊόντος σας, αλλά είναι επίσης σημαντικό να σχεδιάσετε το φυλλάδιο σας με φιλοδοξία και επαγγελματισμό για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.
Κάθε είδος επιχείρησης πρέπει να σχεδιάσει το περιεχόμενο του φυλλαδίου σύμφωνα με τα υπάρχοντα quidelines , καθώς και να διασφαλίσει ότι η διανομή γίνεται επαγγελματικά και με κατάλληλη στόχευση.
Το portaplus leaflet distribution management software εδωσε την δυνατότητα σε όλους να βλέπουν που είναι οι διανομείς φυλλαδίων σε πραγματικό χρόνο.
Έτσι ειστε σίγουροι ότι τα φυλλάδια σας μοιραστήκαν.
Το πρόγραμμα 30% Δωρεαν Διανομη Φυλλαδιων σας προσφερει δωρεαν διανομη φυλλαδιων .
Επικοινωνησε μαζι μας για την επομενη διανομη φυλλαδιων σου και φερε πελατες στην επιχειρηση σου!