Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας!
210 97 01 777
info@portaplus.gr

Καταστήματα  και ecommerce μετά κορωνοιο !

Η πανδημία του covid 19 θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στο τρόπο που οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στη αγορά τα επόμενα χρόνια.

Οι αλλαγές θα είναι σημαντικές και μόνιμες στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Σημαντικές αλλαγές θα υπάρχουν σχετικά με τις περιοχές που μένουν πλέον οι εργαζόμενοι.

Σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων θα επιτρέπει πλέον την εργασία από το σπίτι σε εργαζόμενους  λευκού κολάρου.

Μηχανικοί υπολογιστών, πληροφορικής , λογιστές , customer service , στελέχη πωλήσεων  , διαφήμισης , μάρκετινγκ    και άλλοι  θα μπορούν να δουλεύουν για πάντα από το σπίτι.

Θα πηγαίνουν  ίσως μια φορά στις 10 ήμερες στα κεντρικά της επιχείρησης για team building.

Δεν θα είναι ανάγκη   να μένουν κοντά στην επιχείρηση, και ούτε στο κέντρο.

Θα δούμε να αρχίσουν να κατοικούνται περιοχές στην περίμετρο της πόλης όπου τα ενοίκια είναι σήμερα φθηνότερα  και θα μπορούν να έχουν με τα ίδια χρήματα  μεγαλύτερο σπίτι.

Εργαζόμενοι στην παραπάνω κατηγορία ηλικίας 25-35 ετών θα προτιμούν να μένουν κοντά στο γραφείο και να πηγαίνουν γραφείο.

Αυτές οι ηλικίες έχουν υψηλή κοινωνική δραστηριότητα και την  εκφράζουν και στο χώρο εργασίας.

Καταστήματα που προσφέρουν καφέ ,  φαγητό , σουπερμάρκετ ,  και άλλα τοπικής εξυπηρετείς θα έχουν μεγαλύτερη  δραστηριότητα  στην περίμετρο από ότι είχαν  έως σήμερα.

Οι περιοχές   κέντρου όπου σήμερα είχαν πολλές επιχειρήσεις ,  όπως επιχειρηματικό  κέντρο  Αμαρούσιου , Πειραιά ,  Αθηνά κέντρο θα έχουν λιγότερο κύκλο εργασιών  από αυτό το είδος των πελατών.

Τα καταστήματα εκεί θα πρέπει λοιπόν να φέρουν νέους πελάτες από την ίδια περιοχή  μεγαλώνοντας την γκάμα των προϊόντων τους.

Η διανομή φυλλαδίων σε εργαζόμενους επιχειρήσεων θα είναι ένας καλος τρόπος διαφήμισης .

Ecommerce περιβάλλον επίσης θα είναι σημαντικό για να φέρεις και να εξυπηρέτησης πελάτες!

Δες εδώ τις καλυτερες πλαφορμες e commerce .

Καταστήματα και επιχειρήσεις DIY θα έχουν αύξηση εργασιών μιας και οι καταναλωτές θα ασχοληθούν περισσότερο με το σπίτι.

Να το κάνουν καλύτερο.

Επίσης το ίδιο θα συμβεί και σε επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού μιας και οι καταναλωτές θα ζητούν να  βελτιώσουν τον τρόπο που ζουν το σπίτι τους.

Οι επιχειρήσεις  διανομής φαγητού   θα έχουν λιγότερες διανομές ανά ημέρα μιας και οι καταναλωτές θα μαγειρεύουν περισσότερο σπίτι καθώς επίσης θα μειώσουν τα έξοδα τους.

Κατάστημα  coffee delivery θα έχουν περισσότερες παραγγελίες από τον καταναλωτή που μένη σπίτι και θα θέλει να έχει έναν ωραίο fredo  espresso.

To φαγητό on the go θα έχει αύξηση.

Οι καταναλωτές θα προτιμούν επιχειρήσεις που γνωρίζουν την ποιότητα ,το προϊόν ,την εξυπηρέτηση και θα αλλάζουν δύσκολα.

Θα πρέπει να έχεις  κάτι μοναδικό και ιδιαίτερο να τους φέρεις μέσα.

Οι καταναλωτές θα εστιάζουν  περισσότερο στη υγεία τους και στο να είναι καλά, κρατώντας τα έξοδα χαμηλά.

Θα αγοράζουν κάτι υψηλής αξίας εάν αυτό έχει κάτι  το ιδιαίτερο.

Χρήση υπηρεσιών παραγγελίας pharmacy και doctor θα αυξηθούν με την βοήθεια  με την βοήθεια ecommerce.

Το μέσο καλάθι αγοράς από σουπερμάρκετ θα αυξηθεί και θα μειωθούν οι επισκέψεις στο κατάστημα.

Ένα ποσοστό 15% των καταναλωτών παρήγγειλε  για πρώτη φορά online κατά την πανδημία.

Οι online παραγγελίες θα έχουν μια αύξηση 20% τα επόμενα χρόνια.

 

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πάνε digital με πιθανός ecommerce πλατφόρμα και να μάθουν να κάνουν διαφήμιση digital.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να μάθουν να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα  για να φέρουν πελάτες από την τοπική περιοχή.

Το φυσικό  κατάστημα δεν θα πεθάνει ,άλλα θα τροποποιηθεί η χρήση του.

Θα χρησιμοποιηθεί επίσης σαν σημείο παλαβής προϊόντων,

41% των καταναλωτών θέλουν να αυξήσουν την παραλαβή προϊόντων από το κατάστημα κατά το 2021 και μετά.

Το κατάστημα θα παρέχει εντυπωσιακή εμπειρία στον χρήστη και όχι απλά παρουσίαση προϊόντος.

Θα λέει μια εντυπωσιακή ιστορία για το προϊόν ,όπου ο χρηστής θα την διαχέει μέσω του κινητού του στα κοινωνικά δίκτυα στους φίλους του , λέγοντας τι εντυπωσιακό είδε η ένιωσε σε αυτό το κατάστημα.

Εμπιστοσύνη θα είναι σημαντικό κριτήριο στην αξιολόγηση του καταστήματος η της επιχείρησης.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να παίρνει πάντα την ίδια εμπειρία, εξυπηρέτηση και προϊόν στο εξής.

Δεν θα πρέπει ποτέ να αλλάζει προς τα κάτω γιατί τον έχασες!

Θα πρέπει όμως να αλλάζει προς τα πάνω, θα πρέπει πάντα να τους δίνεις κάτι καλύτερο στην εμπειρία , κάτι που να τον ενθουσιάζει.

Σκέψου τι ?

Οι καταναλωτές θα είναι περισσότερο εύκολο να τους πιάσεις με διαφήμιση στο σπίτι.

Η  διανομή φυλλαδίων θα έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα μιας και θα είναι περισσότεροι καταναλωτές στο σπίτι και θα έχουν  επίσης χρόνο για πληροφόρηση.

Με την διανομή φυλλαδίων θα μπορείς να φέρεις νέους πελάτες με νέα προϊόντα και υπηρεσίες  καθως επισης και προσφορες.

Το φυσικό κατάστημα λιανικής θα πρέπει να προσφέρει μια σημαντική εμπειρία  στον  καταναλωτή ,επιπλέον από τη παράδοση τους προϊόντος, μιας και η παράδοση θα μπορεί να γινη και στο σπίτι απευθείας.

 

Επίσης θα πρέπει να έχει ηλεκτρονική παρουσία με ecommerce και άλλα  ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας.

Το site της  επιχείρησης θα πρέπει να λειτούργει σαν ένας δημοσιογραφικός οργανισμός της επιχείρησης ,ο οποίος θα βγάζει προς τα έξω την γνώση της επιχείρησης σχετικά με τον χώρο της.

Ένα κατάστημα οικιακού εξοπλισμού δεν πουλάει απλά ποτήρια  η   τραπέζι άλλα βελτιώνει και αλλάζει την ζωή του καταναλωτή μέσα στο σπίτι του.

Ο καταναλωτής αγοράζει το προϊόν για να πάει την ζωή του ένα βήμα πιο περά, να αισθανθεί καλύτερα.

Η επιχείρηση  λοιπόν πρέπει να δίνη στο σίτε της    , στο eshop , στο ecommerce ,  στο  κατάστημα  , στο φυλλάδιο διανομής   , ιστορίες ,  προτάσεις  ,   και ιδέες που θα τον βοηθούν  να κάνει καλύτερη την ζωή του.

Θα πρέπει να έχει chat ,  faceboοk messenger, whats up , viber έτσι ώστε να μπορεί   ευκολα να μιλήσει με τον πελάτη.

Θα πρέπει να χρησιμοποιεί εργαλεία social monitoring έτσι ώστε να μπορεί να μαθαίνει τι λένε στην περιοχή του οι καταναλωτές , ποιες είναι οι ανάγκες τους , τι προϊόντα θέλουν για να μπορεί να τους εξυπηρέτηση.

Video streaming  θα είναι  πλέον ένα σημαντικό εργαλείο για την επιχείρηση να παρουσίαση ζωντανά το προϊόν, να μπορεί να επικοινωνήσει ζωντανά ο καταναλωτής με το κατάστημα και να κάνη και αμέσως την αγορά η να πάει στο κατάστημα για περαιτέρω πληροφορίες.

Σχετικα με διανομη των φυλλαδιων σας….

Η διανομή portaplus σε αυτούς που ενδιαφέρονται εξασφαλίζει 90% παραλειψημοτητα  της διανομής των φυλλαδίων  και σημαντική μείωση κόστους διανομής.

Το portaplus leaflet distribution management software  δινει την  δυνατότητα σε όλους να βλέπουν που είναι οι διανομείς  φυλλαδίων σε πραγματικό χρόνο και να τους καθοδηγούν αναλόγως για την κάλυψη όλης της περιοχής.

Έτσι ειστε  σίγουροι ότι τα φυλλάδια σας  μοιραστήκαν.

Επίσης βλέπετε  40 τουλάχιστον σημεία Έλεγχου ανά ήμερα ,σαν έργο , από τον υπολογιστή του  σε πραγματικό χρόνο!